Lodger wrapper versus andere wrappers

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Even een vraagje. Ik ben helemaal weg van de Lodger wrappers, met name de Dottie (speciaal voor pasgeboren babietjes). Maar nu zag ik laatst bij de Prenatal ook wrappers liggen, alleen wel de helft goedkoper dan de Lodgers.

Is er iemand die hier meer over weet? Ik weet dat de meeste vrouwen de Lodgers erg fijn vinden, maar hoe zit het met de andere merken wrappers? Ik ben absoluut niet merkgevoelig, dus dat maakt me niets uit. Als die van Prenatal net zo fijn is, koop ik net zo goed die.

Groetjes, Marisa

Hallo,

Ben nog helemaal niet thuis in Babyland en babyspullen!!! Wat zijn wrappers eigenlijk?

Thanks en groetjes Malaika

Hi Marisa,

Ikzelf heb ook zo'n Lodger wrapper, ik heb hem van mijn schoonmoeder gekregen en weet dat ze inderdaad erg prijzig zijn.
Omdat ik er zelf dus ook helemaal weg van was, heb ik zelf nog de Dottie erbij gekocht.

Nu zag ik ze laatst inderdaad liggen bij de prentatal, en volgens mij zijn deze bijna hetzelfde en gewoon even goed.

Dus achteraf had ik hem liever bij de prenatal gekocht!
Maar goed ben nog niet bevallen en dus nog geen verdere ervaring ermee!
Succes!

Groetjes Patty (41 weken)

@ Patty, Ik moet eerlijk zeggen dat ik laatst bij de Prenatal niet veel tijd had om ze uitgebreid te bekijken, maar  ze leken er inderdaad sterk op. Ik zal later nog eens kijken, bedankt  alvast voor je reactie. En zo te zien duurt het niet lang meer voor je je baby kan 'wrappen'!

@ Malaika: kijk anders even op www.lodger.nl ;)

Ik heb een Wrapper Lodger, gekocht via Marktplaats dus was hij niet zo duur.
Ik heb m in het begin heel veel gebruikt, Isabel is nu 15 weken en ik gebruik m alleen nog maar voor consultatiebureau bezoekjes.
Je gebruikt de Wrapper dus maar kort, ik althans wel.

Groetjes Rene

Oja, die wrapper vind ik ook helemaal geweldig! Ziet er zo heerlijk zacht uit. Wat goed dat de Prenatal ze nu ook heeft en dan goedkoper. Mss schaf ik er dan ook wel eentje aan voor baby nr 2. Maar goed, die wordt in april geboren, dus dan zal het ding al snel te warm zijn? Of zou dat meevallen?
Sorry, dit is geen antwoord op jouw vraag, maar  gewoon een reactie ...

Grts, Mimi

Terug
Bovenaan