@Loeki82

Ja ik ben ook nieuwschierig...ik kijk elke keer of ik al een berichtje zie. Maarja waarschijnlijk ben je lkkr van je ukkie aan het genieten en is het miss ook druk met kraamvisite.
 
Het is natuurlijk mijn plaats niet, maar ik kwam op een ander forum toevallig ook een Loeki82 tegen die ook op die maandag ingeleid werd (zou toevallig zijn als het een andere Loeki82 was) Die is intussen bevallen van een gezonde zoon! Maar de details laat ik aan haar!
 
Hey dames,

Ben jullie niet vergeten :).

Op 24 oktober om 2:30 uur is Lucas geboren.
De bevalling duurde bijna 12 uur. Lag 1 uur nadat ze mijn vliezen hebben gebroken in een weeenstorm. Ik kreeg om de minuut weeen en had geen tussenpauze om bij te komen. Aangezien ik toen nog steeds op 4cm ontsluiting zat (was al zo tijdens het breken van de vliezen), en helemaal uitgeput was, ben ik uiteindelijk gegaan voor een ruggenprik. Wat was ik daarna zo blij. Pas middernacht kreeg ik persweeen, en mocht ik om 2:00 uur gaan persen. Kreeg te horen dat het wel anderhalf uur kon duren, maar had de kleine binnen een half uurtje eruit geperst. Wel een klein beetje gescheurd, 3 hechtingen, en we mochten daarna lekker gaan slapen.

Om 9:00 uur s'ochtends had Lucas echter een lage glucosewaarde, waardoor hij voor 24 uur op de kinderafdeling moest blijven. Was wel even schrikken. Mocht hem voeden en via de cam volgen. Gelukkig is daarna alles goed gegaag, hij kreeg suikerwater, en mochten we de volgende dag naar huis.

Ben nu lekker aan het genieten van de kraamzorg, en wennen aan het moeder zijn. Lucas maakt een feest van midden in de nacht, dan is hij klaarwakker :). Vond de bevalling heftig, maar wat je ervoor terugkrijgt neemt al die pijn weg.

Hoe gaat het hier verder??
 
Terug
Bovenaan