loentje en yvonnie

uuuuuuuuu sorry kan je mij ff uitleggen wat ik in godsnaam heb gedaan????????? eigenlijk moet ik niet reageren maar zou wel graag willen weten wat er aan de hand is dus bij deze
wees welkom om na A ook ff B te zeggen
 
Wat doe ik nou weer verkeerd? Sjongejonge, wat een ophef omdat mijn oma ligt dood te gaan. Ik zal nog eens mijn hart luchten op dit forum, zeg. Jemig.
En Yvonnie, ik heb ook werkelijk geen idee wat jij verkeerd zou kunnen hebben gezegd, ik kan niks vinden.
 
Hoi liefies , het ligt niet aan jullie dat snappen jullie toch wel? Het is echt een sport geworden om zwangeren die het al lastig hebben nog verder op stang te jagen. Loentje ik ben blij om te lezen dat met het kindje alles goed is (althans dat neem ik aan omdat je er verder nix over zei) en daar gaat het nu om. Als je het hele forum wilt vullen met je situatie dan heb je mijn zegen. Stress en zorgen zijn een wezenlijk onderdeel van het leven, dat houdt dus niet op als je zwanger bent, integendeel. Yvonnie, ik snap het ook niet...en ik lees bijna alles, behalve anonieme bullshit natuurlijk.. en ik kan ook niks vinden.
Loentje, had niet iemand het al eerder op jou voorzien? Raar hoor.. jullie zijn gewoon leuke meiden, maar dat is mijn ervaring..

Liefs en geen stress hoor girls!
Grtz Muty
 
nou ik moet je zeggen ik heb er echt de hele nacht van wakker gelegen ..........
hahahahahha echt niet ik zou alleen graag willen weten wat ik gedaan heb
maar kennelijk durf anoniempje na A geen B meer te zeggen dus ik ga denk ik maar lekker verder met vreemd uit de hoek komen hahaha
 
Terug
Bovenaan