Loentje

Ik kom niet vaak op dit Forum, maar elke keer als ik hier kijk is er wat te doen over Loentje!! Als jullie haar zo vervelend vinden, waarom dan alle aandacht? Toppie Loentje, je bent al bijna een echte Bekende Nederlander!!!
Ik heb zelf totaal geen problemen met Loentje. Sommige dingen die ze schrijft zijn echt interessant en als het me even niet boeit, dan lees ik het toch gewoon niet?? De negatieve reacties vind ik dan ook bijzonder kinderachtig, maar wel grappig om te lezen. Waar maken jullie je toch allemaal druk om? Wees blij dat we allemaal lekker zwanger zijn en een kindje krijgen. Hoe krijg je het voor elkaar om in zo'n leuke, mooie, spannende periode je zo druk te maken over zo iets onbelangrijks???
Groetjes Sterre
 
Was/waren het eerst een of enkele personen die zich aan haar stoorden, het worden er nu steeds meer (als je naar de reacties kijkt). Ik zou er zelf geen nieuw onderwerp aan wijden, zo belangrijk is het nou ook weer niet. Maar het is wel grappig dat het er steeds meer beginnen te worden die haar onderwerpen niet op prijs stellen. Je kan je dan afvragen hoe dat komt.....Ik hoor zelf bij de groeiende groep. Het stoorde me eerst niet maar nu begint het wel een beetje irritant te worden.
 
Bekend? Berucht zul je bedoelen. Er is nu een heuse klopjacht geopend op Loentje.....Ik zie de posters al hangen, i.p.v. Loesje zetten we er dan Loentje op, hahahaha....Met tekst: Pregnant and alive.........Get her...
Zoals je ziet ben ik het dus niet met je eens.
 
ja het beginnen er steeds meer te worden en 9 van de 10 reageren anoniem heb dan ook gewoon het lef om je naam er bij te zetten misschien is het wel elke keer dezelfde
en laat loentje gewoon zij wil op haar manier behulpzaam zijn als jij of wie dan ook er anders over denk lees haar berichten dan niet en ga naar het volgende bericht maar ga dan ook niet de volgende keer lopen zeuren van ik stond gisteren bij de magnatron kan dit kwaad.
laat iedereen gewoon in zijn waarde wees blij dat je binnenkort een kleine krijg
 
Terug
Bovenaan