Loentje

Ben je echt weg? Dat vind ik namelijk helemaal niet leuk, laat die mensen toch zeuren. Blijf!! Dat geldt trouwens ook voor de andere mensen die hebben aangegeven dat ze weggingen. Ik vind het te kinderachtig voor woorden dat mensen hier worden weggepest. Zijn we nou volwassenen of niet?
PS ik zal jullie wel weer op mijn dak krijgen omdat ik er WEER over begin maar dat kan me dus geen reet schelen, dus doe geen moeite ik ben twee weken weg geweest en ben vandaag pas terug, moet dit nu ff kwijt.
 
Ja inderdaad sufmuts. Heel er tactisch om er op een nieuwe dag weer over te beginnen. Hoe lang kunnen mensen als jij het nou 's volhouden?? Goeiedag zeg, het is zowaar een halve nacht rustig geweest op het forum...komt er weer zo-een!
Hartelijk dank voor je heerlijke meedenken! in één woord: BRILJANT!
 
Vind het inderdaad ook maar niks, ik vind iedereens berichten meestal leuk en intressant, ook die van loentje.
wat doe je nou raar anoniem, ze zegt toch dat ze er een tijdje niet was, zij heeft toch ook het recht om te reageren??
 
Read my lips anoniem 11:40, HET KAN ME NIKS SCHELEN WAT JIJ VINDT!!! of anderen die zich hieraan irriteren. Jullie vonden het toch ook nodig om loentje en anderen weg te pesten?? terwijl niemand dat op prijs stelde?? nou dan. blijkbaar hoeven mensen hier geen rekening met elkaar te houden dus waarom zou ik dat wel doen.
 
Guttegutteguttegut....hormoontjes zeker?! Even voor de goede orde...ik heb geen *** te maken met die hetze tegen Loentje. Ik reageer alleen op het feit dat er wéér iemand is die op een nieuwe dag, terwijl het forum net effe 'schoon' was, de hele boel opnieuw aanzwengeld. That's all! (wel stoer trouwens om zo aanmatigend te gaan schrijven: "Read my lips (yeah baby!) en HET KAN ME....etc." Echt gaaf ook in koeienletters!)
 
Leuk hoor anoniemmen.

Als jullie dan zo flink zijn iemand van dit forum aan te vallen doe het dan onder je eigen naam. Dan weet iedereen waarmee ze te maken hebben en dan kunnen we jullie gescheld negeren. Want zoals het nu lijkt is iedereen jullie hormonale gekanker goed zat.

Misschien een goed idee om zelf weg te blijven i.p.v iemand die goedbedoeld antwoord weg te jagen.

Steek dus je hand in eigen boezem voordat je weer wat onzinnigs gaat brullen.

Erg volwassen!!!!!!

Karin
 
We dwalen af... ik ben meer een meelezer dan een schrijver maar ik moet dit nu ook eventjes kwijt, ik sluit me bij het originele bericht aan, ik vind het ook helemaal niet leuk dat loentje weg is. Als je dit nog leest loentje, laat je niet kisten en blijf gewoon hier!!!
 
Terug
Bovenaan