Loes 85

ik zag in het kopje hoe gaat het, dat je ook 3 kleine kindjes hebt.
ik heb ook 3 vrij jonge kids en wat jij zei is erg herkenbaar!
dat je echt af en toe voor jezelf iets nodig hebt!
mijn oudste meid is 3 dan heb ik 1 van 20 maanden en 1 van 6 maanden.
al met al lekker druk!!
ik ben ook fulltime mama, en soms heb ik ook echt even de behoefte om iets voor mezelf te hebben.
het lijkt me ook best pittig om een tweeling te krijgen! alles dubbel!
op zich heb ik mijn draai prima gevonden, alleen bleek al vrij snel dat onze jongste meid (ja we hebben 3 meiden) koemelkallergie had. dat is best wel lastig omdat onze middelste alles wil delen met haar zusje!!
wij noemen het tropenjaren, komt allemaal wel weer goed!!!

liefs Jenny

Hoi Loes85 en trotsemama3,

Ik heb een vraag aan jullie: Ik heb zelf sinds januari een zoontje en geniet er met volle teugen van. Op de een of andere manier zie ik mezelf echter  als moeder van 3 kinderen.. ik vind dat gewoon een leuk getal en het lijkt me een heerlijke gezellige boel met 3 kinderen.
Maar goed..misschien zit ik dus wel veel te veel op een roze wolk en is het in werkelijkheid helemaal niet zo gezellig als ik nu denk. Vandaar mijn mailtje aan jullie! Hoe ervaren jullie het? Je schrijft bijvoorbeeld dat je eigenlijk nooit meer tijd voor jezelf hebt; maar hoe zit dat dan met de avonden? Ik kan daar nu echt even heerlijk van genieten, als de kleine op bed ligt. Lekker een glaasje wijn drinken met m'n man!
Ik kan me zo voorstellen dat dat met meerdere kinderen toch ook wel moet lukken, of niet? (tenminste, het lijkt me dat ze toch allemaal wel rond een uur of 8 naar bed gaan, of ben ik nu heel naief?)

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes 10e

Hey 10e...
ik heb mezelf ook altijd als moeder van 3 gezien,
grappig...
tja hoe is het!! druk ten eerste!! maar ik moet zeggen dat je er gewoon je ritme in moet vinden.
na onze  middelste dochter was ik na 6 maanden alweer in verwachting, toen ik in verwachting was bleek dat Noa Lyn (middelste) een vastzittende nekwervel had.
hier zijn we pas achter gekomen toen ze 11 maanden was.
ze sliep eigenlijk geen nacht door en lag er pas om een uur of 22.30.
na maanden zoeken zijn we bij een osteopaat gekomen.
die heeft ons enorm geholpen. toen begon de ellende weer!!!
ze werd weer veel en vaak wakker.
na de geboorte van onze kleinste bleek Noa Lyn flink ziek te zijn van haar keel en neusamandelen.
daardoor werd ze telkens wakker.
nu ze geopereerd is en onze jongste bijna 7 maand is, kan ik zeggen dat wij de avonden weer voor onszelf hebben,
het heeft even geduurd! maar het ligt dus gewoon aan het kindje zelf! wij hebben gewoon flinke pech gehad,
en tja 3 kindjes zo vlot op elkaar is gewoon pittig! maar ik zou geen dag zonder ze willen en we denken zelfs over een 4e kindje!
het zijn nu nog pittige jaren denk ik, maar ik geniet met volle teugen van ons gezinnetje!!!
al met al een aanrader! maar er zijn dagen dat het gewoon erg druk is, tja 3 meiden met een pittig karakter!!!

Liefs Jenny (trotsemama3)

Terug
Bovenaan