Logan geboren

TWD

New member
Op 11-11-12 om 19:02 uur is onze zoon Logan geboren.
Hij weegt 3640 gram en is 51 cm.

Bevallingverhaal:

Aangezien ik klaar wakker ben kan ik wel even het verhaal erop zetten.

11 november om half 7 gemeld bij de verloskamers wegens inleiden.
Om 7 uur zijn mijn vliezen gebroken en half 8 begonnen de eerste weeen al.

Smiddags helaas nog maar 4 cm ontsluiting en ontzettend veel pijn. Had rugweeen.
Uiteindelijk gekozen voor een ruggeprik deze is 2 keer gezet en 2 keer hielp ie niet.
Dus morfinepomp gekregen.
Om een uur of 5 had ik 5 cm maar om half 7 had ik ineens 9 tegen 20 voor 7 hebben ze me geholpen om op 10 te komen. Omdat ik persweeen had.
Dikke 20 minuten later was de kleine man er.
Helaas een slechte start, hij huilde niet gelijk en had navelstreng 3 keer om zijn nekje.
Hij ligt nu op neonatologie. Het ademhalen gaat steeds beter en als goed is mogen de slangetjes er straks uit. Verder hebben ze bloed afgenomen omdat ze denken dat ie een infectie heeft. Uit voor zorg gelijk aan de antibiotica. En komende week de uitslag.

Verder gaat alles goed ik ben niet meer stoned van de morfine en mijn vriend mocht ook in ziekenhuis bij mij blijven dus we liggen nu met zijn 3eb in ziekenhuis.
Door de rug en beenweeen weet ik momenteel niet hoe ik moet zitten/liggen enz. Alles doet pijn.

K ga zo weer proberen te slapen
 
Ten eerste gefeliciteerd. Maar best heftig verhaal. Hopelijk gaat t snel beter met je mannetje!!en natuurlijk ook met jou.

Wel lekker genieten van je mannetje. En straks van je kraamweek!

 
Van mij ook gefeliciteerd!! Mooie naam!

Wat vervelend dat de start zo moeizaam ging, hopelijk gaat t snel beter!

Ik weet hoe erg rugweeën zijn, pffff, daar kun je bijna niets mee.

Probeer ook nu al wel lekker te genieten van je mannen, jullie zijn in goede handen!! En voor je het weet zijn jullie lekker thuis.

Liefs!
 
Van harte gefeliciteerd met jullie dappere mannetje!
Wat een bevalling! Gelukkig alles weer op de goede weg. Fijn dat je man ook gewoon bij je kan zijn, samen er voor je kleintje zijn is wel zo mooi.

Nu lekker aansterken en dan hopelijk snel weer baar huis en verder genieten!!
 
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Wat een verhaal meid! Hopen dat jullie Logan er snel weer bovenop is en lekker mee naar huis mag. Geniet lekker met zijn 3tjes:)
Rustig aan he en laat je lekker verwennen!
 
Terug
Bovenaan