logeren bij oma, mama heimwee

A

Anoniem

Guest
hoihoi,

elounda slaapt dit weekend bij oma, wel 2 nachtjes, zodat papa en mama even de handen vrij hebben.
we gaan begin van het jaar de verkoop in en er moet nog het een en ander gebeuren aan het huis. tja met een kleine meid om je heen is dat toch een stuk lastiger. daarom wou oma wel even oppassen. heel lief (ze vroeg al weer een tijdje wanneer ze nou weer eens mocht blijven slapen dus dit was meteen weer een goede reden).

maar ja oma woont niet echt om de hoek, ver is nou ook weer een groot woord, maar toch zo'n 35 km verder op. ze heeft al eerder een nachtje daar geslapen, maar toen moesten we beide gewoon de hele dag werken, dus heb je minder tijd om er bij stil te staan. maar nu zijn we gewoon in ons huisje bezig en zie je elke keer de lege box, het lege bedje en de lege vloer, waar onze vrolijke meid normaal rond banjerd.
moet zeggen dat het me toch zwaarder valt dat ik dacht. wat kan je toch gehecht zijn he aan zo'n klein mensje.

ach vanavond gaan we met z'n tweetjes weer eens naar de bios, is ook alweer heeeel lang geleden en morgen haal ik mijn kleine meid gewoon weer op tijd op. en ga ik haar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang knuffelen. hihihi.

groetjes van een heimwee zieke mama
linda

hihi heel herkenbaar hoor, Daantje is laatst ook voor het eerst bij mijn ouders wezen logeren, op een zaterdagavond. Een goede vriend van ons was nl 3 maanden op uitzending naar Afghanstan geweest en toen ie terugkwam moest dat natuurlijk gevierd worden in de kroeg. Het was volgens mij al anderhalf jaar geleden dat mijn man en ik samen in de kroeg hadden gestaan. Daantje sliep supergoed bij mijn ouders en ze zeiden nog, slaap morgenvroeg maar lekker uit. Hahaha wat denk je: toen we net wakker waren, rond half 9 konden we al niet meer wachten om haar op te halen! Het is inderdaad saai en stil in je huis als die lieve kleine meid er niet is. Ik zou voor geen goud meer terug willen naar ons oude leventje hoor!

Groetjes Femke

Ik heb dat ook hoor, ik mis ze enorm als ze aan het logeren zijn. Zo stil........

Hoi,

Echt heel herkenbaar, ik vind het heel moeilijk als de kinderen uit logeren gaan, probeer het ook echt te beperken, de jongste is nu 10mnd en mijn moeder zou wel graag willen dat ook hij komt logeren, maar ik houd de boot zo lang mogelijk af, en als de oudste 2 gaan dan het liefst zo kort mogelijk..haha
Af en toe wens ik een rustig moment maar als ze weg zijn voel ik me af en toe echt verloren!

Gr MJ

Terug
Bovenaan