logeren?

Hoi Dames even vragen wat jullie zouden doen in mijn plaats.

Ik zit nu in week 35 van mn zwangerschap en het gaat allemaal niet zo makkelijk meer. Ik zal niet in detais treden maar als grootste klacht heb ik bekkeninstabiliteit en veel pijn.

Nu komt volgende week mijn beste vriendin logeren, ze woont ver weg en zo kan ze (dacht ik) een beetje voor me zorgen. Nu staat ze heel enthousiast op mn voicemail, dat haar man en zoontje haar wegbrengen met de auto (ze kan zelf niet rijden) maar dat die dan ook komen logeren! Ik zie dat helemaal niet zitten, ik ben op het ogenblik een wrak en heb veel pijn, ik kan toch niet een heel gezin hier hebben.

Hoe zeg ik dat tegen haar zonder haar te kwetsen? Ik geef hartstikke veel om haar man en zoon en normaal kunnen ze zelfs ongevraagd hier komen logeren, maar nu heeft ze de situatie hier helemaal verkeerd ingeschat. Dat kan ik niet meer aan,

wat zouden jullie zeggen?
 
ik zou toch proberen te zeggen dt je het niet aan kan hoor!!
het gaat wel om jouw he!!!
kijk dat je haar zou hebben is nog tot daaraantoe moet ik zeggen dat zou nog kunnen maar nog een kind erbij en tja de man dat wordt ff teveel *denk ik hoor* je kan het ook proberen en als ze er zijn dat het wel allemaal meevalt!! suc6 met wat je ook gaat doen !!....en uhm.....vooralsnog gefeliciteerd met je zwangerschap ;)
liefs Debbert
 
Hoi Andrea,
Ook ik zou eerlijk zijn tegen je vriendin! Zeggen dus dat het teveel voor je is als manlief en zoontje ook meekomen. Want inderdaad, het gaat om jou en je kindje hoor. Als ze een goede vriendin is, zal ze het vast begrijpen, ze heeft zelf immers ook al een kindje toch? Dus weet ze waar je het over hebt. succes hoor, en als ze alleen komt, heel veel plezier!!
liefs Helen
 
Hoi Andrea,

Ik sluit me aan bij Helen en Debbert hoor! Jouw vriendin is zelf moeder en een goede vriendin dus zal ze het vast begrijpen! Eerlijk zijn dus!

Succes toekomende tijd!
 
Hey Andrea,

Ik sluit me aan bij de rest van de dames,
ik zou dat zeker tegen je vriendin zeggen en als ze echt zo'n goeie vriendin is zal ze dat zeker begrijpen.
Veel succes in beide gevallen (het geval dat je vriendin alleen komt en het geval dat ze met het hele gezin komen.)

grtjs,

Bea
 
Terug
Bovenaan