Logeren

<p>Dochter van bijna 8 maanden gaat dit weekend voor het eerst bij mijn ouders logeren. Dit, omdat man en ik beiden nachtdienst werken. Dit gebeurd anders nooit. Ze heeft al wel eens eerder bij mijn schoonouders gelogeerd toen ze kleiner was vanwege een operatie van mij. <br />Mijn ouders hebben een andere visie dan ik en denken anders over de opvoeding. Ik weet dat dochter in goede handen is naar toch vind ik het spannend. Dochter kan soms moeilijk slapen en huilen. Op verzoek van mijn moeder heb ik een schema gemaakt met eet en slaap tijden en wat te doen. Toch blijft het spannend. Herkenbaar? Hoe ga ik hier mee om?</p>

Ik denk dat het juist goed is dat je kind in aanraking komt met andere mensen en opvoedstijlen. Het grootste deel van haar leven zal ze toch bij jullie zijn, en het is mooi als ze ziet dat het ook anders kan. Ik zou het positief benaderen! En anders is het maar 1 nachtje, dat gaat echt niet mega veel invloed hebben op haar. Dit helpt mij om het te relativeren ?
Fijn dat iemand anders het ook eens van jullie kan overnemen! Maar het blijft natuurlijk spannend ?

Zou het ook spammemd vinden! Wat doen ze precies anders? En willen ze dat voor hun kleinkind niet op jullie manier doen? Is toch anders voor 1 nachtje dan bij hun eigen kinderen vroeger elke dag..

Terug
Bovenaan