Logeren

Binnenkort gaat ons dchtertje (5,5 maand) 2 nachtjes bij opa en oma logeren. Ze heeft al wel eens een nachtje gelogeerd bij de opa's en oma's. Omdat de afgelopen maanden best erg vermoeiend zijn geweest wil ik samen met mijn man even bijkomen, vandaar 2 nachtjes. Ik voel me daar ook wel schuldig over. Is dat erg lang voor zo'n kleintje en zou ze er iets van merken?
Bedankt voor jullie reacties alvast!
Groetjes,
Daniëlle
 
Wij hebben met de opa's en oma's afgesproken dat ons zoontje (nu 3 mnd)elke maand een weekendje komt logeren, de ene keer bij de een en de andere keer bij de ander. Soms 1, soms 2 nachtjes. Mijn man en ik kunnen dan eens goed bijslapen en wat tijd aan elkaar besteden.

Voel je vooral niet schuldig! 2 nachtjes moet volgens mij best kunnen. Als je een vermoeiende tijd achter de rug hebt, lijkt het me heel goed als je op deze manier even de kans krijgt om bij te komen. Je dochtertje heeft er tenslotte toch ook baat bij als jullie straks weer voldoende energie voor haar hebben?
 
Hoi Danielle,
Maak je niet te druk joh, 2 nachtjes gaat vast prima. Ze merk het eerder aanjullie als jullie je daar zorgen over maken. Dat komt best goed. Ja best spannend hoor mijn dochter gaat volgende week voor het eerst ook logeren 1 nachtje, ze is ruim 6mnd
groetjes Irene
 
Niet schuldig voelen hoor Danielle!! Ik snap het heel goed, maar de opa's en oma's zijn meestal hartstikke lief voor hun kleinkinderen, dus het is voor jullie kleintje wrs. alleen maar harstikke leuk. Daarbij is het ook belangrijk om zelf 'bij te tanken!! Ga er maar lekker van genieten!!!
 
Hoi Danielle,

Lekker doen hoor! Het is echt zooo fijn om weer even met z'n tweetjes te zijn en je kleine meid merkt er niks van, die wordt vast supervertroeteld door een lieve opa en oma. Wij zijn ook regelmatig een weekend (2 nachten) weg geweest met z'n tweetjes en dat is echt genieten (en ook genieten om je kindje weer op te halen na 2 dagen!!). Nu is hij net 1 jaar geworden en binnenkort gaan we met z'n tweetjes 5 dagen naar New York. Dat vnd ik wel lang, maar ook dat komt goed, de opa's en oma's willen niks liever dan komen oppassen en dat is voor ons ventje ook weer gezellig. Geniet ervan in ieder geval!
Groetjes
 
Terug
Bovenaan