logeren???

Hoi,

Hoe oud waren jullie kindjes toen ze voor het eerst gingen logeren??
Mijn moeder heeft vandaag mijn zoontje van 3 opgehaald om tot zaterdag bij haar te logeren, nu begint ze ook te vragen waneer de jongste komt (6,5mnd)
De vorige keren had ik de bv als excuus maar bij mijn jongste heb ik een kolf gekocht en ben ik dat excuus een beetje kwijt, begrijp me niet verkeerd ik ben dol op mijn moeder en mijn kinderen ook maar ik heb een beetje moeite om ze los te laten!
Tot nu toe was 1jaar mijn grens maar overdrijf ik daarmee??

Gr MJ
 
Hoi hoi,

Ik denk dat je je kindje vanaf jongs af aan kan laten logeren bij iemand die je helemaal vertouwt. Maar dat ligt natuurlijk aan jezelf, wanneer jij je er niet goed bij voelt waarom zou je het dan doen?

Sommige moeders laten hun kindje al met een paar weken ergens logeren en anderen zijn meer zoals jij ....

Ikzelf zit er een beetje tussenin, mijn zoontje van 7 maanden mag bij opa en oma logeren omdat ik hun 200% vertrouw maar ergens anders zou ik hem ook niet snel laten logeren haha...

Groetjes
 
heyhey.

ik vertrouw mn ouders ook voor 10000 procent. maar toch wil ik nathalia nog niet "uit handen geven"zeg maar.
het idee dat ik haar niet in de gaten kan houden. ik zou alleen maar bang zijn denk ik.
wat nou als ze huilt, wat nou als dit, wat nou als dat.
ik denk dat als ze de volgende dag terug komt, ik geen oog heb dicht gedaan en alleen maar gestrest zou zijn hahahaha.
nee, ik ben er nog lang niet aan toe om nathalia uit logeren te laten gaan.
als je er niet klaar voor bent, moet je het gewoon niet doen.
aan de andere kant: het is wel lekker om een keer met manlief een avondje weg te gaan, zonder kinderen!

groetjes, do
 
Terug
Bovenaan