Spannend, de jongens gaan voor het eerst samen logeren bij opa en oma (mijn ouders). Bjarne is al een keer alleen een nachtje geweest en Ivar logeert er regelmatig, maar nu voor het eerst allebei en dan ook nog 2 nachtjes! I.v.m. een afstudeeretentje van mijn zwager en een grote bruiloft van goede vrienden morgen was dit het handigst. Ongetwijfeld gaat het goed, maar toch is het wel spannend.
Wat ik wel stoer vind: mijn moeder moet morgen gewoon werken, dus dan zorgt opa voor de kleinkinderen, in zijn eentje! Draait hij zijn hand niet voor om, al gaat er wel eens wat fout. Zo vroeg opa zich af waarom Ivar toch zo snel viel van het weekend, nadat opa zijn luier had verschoond. Ivar zei nog "het zit wel wat strak opa" en opa zei "Dan krijg je een dikke buik Ivar!" Dus niet:
Ach ja, foutje.....
Groetjes Dionne
Wat ik wel stoer vind: mijn moeder moet morgen gewoon werken, dus dan zorgt opa voor de kleinkinderen, in zijn eentje! Draait hij zijn hand niet voor om, al gaat er wel eens wat fout. Zo vroeg opa zich af waarom Ivar toch zo snel viel van het weekend, nadat opa zijn luier had verschoond. Ivar zei nog "het zit wel wat strak opa" en opa zei "Dan krijg je een dikke buik Ivar!" Dus niet:
Ach ja, foutje.....
Groetjes Dionne