Logeren

Spannend, de jongens gaan voor het eerst samen logeren bij opa en oma (mijn ouders). Bjarne is al een keer alleen een nachtje geweest en Ivar logeert er regelmatig, maar nu voor het eerst allebei en dan ook nog 2 nachtjes! I.v.m. een afstudeeretentje van mijn zwager en een grote bruiloft van goede vrienden morgen was dit het handigst. Ongetwijfeld gaat het goed, maar toch is het wel spannend.
Wat ik wel stoer vind: mijn moeder moet morgen gewoon werken, dus dan zorgt opa voor de kleinkinderen, in zijn eentje! Draait hij zijn hand niet voor om, al gaat er wel eens wat fout. Zo vroeg opa zich af waarom Ivar toch zo snel viel van het weekend, nadat opa zijn luier had verschoond. Ivar zei nog "het zit wel wat strak opa" en opa zei "Dan krijg je een dikke buik Ivar!" Dus niet:
Ach ja, foutje.....

Groetjes Dionne

hihi, dat is een leuke foto! En als dat alles is wat misgaat, ach, dan komt de rest ook wel goed! Veel plezier, en geniet van het uitslapen! (of het weer omdraaien als je om 7 uur toch wakker wordt!)

Sabine

Ge-wel-dige foto!!! Ha, ha, opa's weten het niet altijd beter...
Veel plezier met alle activiteiten!
Voorlopig zit logeren er nog niet in hier, ik zie nog geen echte reden...

Groetjes, Karin
mama van Christian (17 weken)

Echt stoer dat opa op de jongens past! Mijn vader ziet dat echt niet zitten volgens mij, als een van de kleinkinderen een volle broek produceert geeft hij het hummeltje snel met een opgetrokken neus aan oma, hihi.
En mijn schoonvader een verlamde arm (ongeluk gehad), dus lukt het hem ook niet. Het vasthouden van een baby gaat helaas al niet bij hem.....
Veel plezier de komende dagen, geniet ervan!
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan