logeren???????

A

Anoniem

Guest
Hallo dames
ik zit met een klein dilemma. zaterdag gana we naar vrienden in utrcht (wonen zelf in de buurt van enschede) en we willen Vera niet mee nemen. Nu wil mijn schoonmoeder wel oppassen en mag ze daar ook blijven slapen.
Aan de ene kant erg fijn, kunnen we evt. nog lekker uit eten gaan, aan de andere kant vind ik het ook erg moelijk om haar daar te laten slapen.
Niet omdat het mijn schoonouders zijn hoor, heb ik super contact mee, maar gewoon dat Vera niet thuis is al ik wakker word.

Hoe hebben jullie het ervaren toen de kleine voor het eerst ging logeren?

groetjes daan

Hoi hoi,

toen Dylano voor de 1e x bij mijn ouders sliep, vond ik dat zo raar, en voelde me enigzins verdrietig en erg leeg.
Maar hij heeft het daar erg naar z'n zin gehad, en ik heb toch ook best een gezellige avond gehad.
Ik was wel erg vroeg wakker. Om 7.00, en wou naar hem toe!! Ooohhh wat miste ik hem zeg!! Maar Dylano heeft er nix onder geleden, en ik achteraf ook niet.
Het wordt wel steeds makkelijker om hem uit logeren te doen... Ik denk ook niet dat je het altijd kunt vermijden.
En je kunt toch altijd nog afspreken, dat als het echt niet gaat, dat ze dan terugkomt, of dat jullie haar halen??

Succes met je keuze!!

Groetjes Debby.

De eerste keer is al even geleden, ze was 12 weken ofzo. Ik weet nog dat ik met tranen in mijn ogen wegging. 's Avonds lekker uit eten met mijn man, maar we konden het alleen over haar hebben. En toen kwamen we thuis in een leeg huis, heel vreemd. Ik heb die avond en nacht op haar kamertje gekolfd. Ik vond he wel lekker dat ik er niet zo vaak uit hoefde als normaal, dat was ook de reden dat ze al zo snel uit logeren ging, kon ik een beetje bijkomen. Dat we de volgende dag haar o pgingen halen was ik ook helemaal weer verliefd op haar.

Succes in ieder geval; en alle eerste keren zijn lastig, het loslaten begint veel te vroeg

Hoi Daan,
Afgelopen nacht hadden we onze huwelijksnacht in een hotel, en ging Lieve, nouja..moest Lieve, ook voor het eerst uit logeren..Moeilijk, vind ik ook. Ik had haar net zo lief meegenomen..haha.
Op het moment zelf vond ik het wel gaan, maar kon niet wachten totdat we haar weer gingen ophalen. Van de oudste twee weet ik wel dat het goed zit, maar de eerste keer valt niet mee hoor...
Geeft niets hoor..
Gr Rina

Hoi Daan,

Ik weet precies hoe je je voelt. Had het ook zo erg, niet idd waar ze is, maar gewoon omdat je niet bij haar bent. Ik heb  de eerste keer 1 keer gebeld, maar wilde wel vaker bellen. En weet je, mijn dochter werd elke nacht een aantal keer wakker vanwege de speen. En je raad het al toen ze uit logeren was heeft ze gewoon de hele nacht doorgeslapen!! De boef.

Dus kortom helemaal normaal dat je je zorgen maakt, maar eens moet de eerste keer zijn. Dus gewoon doen en lekker genieten dat je weer eens met z'n 2-en bent!!

Succes ermee
groetjes
Ilone
(mama van Jennifer 11-07-2007)

Hoi hoi,

Ook ik vind het moment zelf nooit er, maar als ik wakker word weet ik neit hoe snel ik aangekleed enzo moet zijn om hem te halen. maar goed het gaat altijd goed om Rik   en dat geeft een goed gevoel als je hem wegbrnegt.

Succes meid en geniet van je nachtje of dineetje die avond!

Dikke kus Saskia
mv Rik 04/07/07

Bij de oudste vond ik het een ramp dat hij de 1e keer uit logeren ging, die ging ook pas logeren toen hij ongeveer 5 maanden oud was.
Nu bij Daan ben ik er iets makkelijker in geworden. Daan is al vaker logeren geweest in zijn 1e levensjaar dan zijn grote broer.
Alleen het thuiskomen 's nachts vind ik nog steeds vervelend. Het huis is leeg, ik kan niet ze nog even een aai over hun bolletje geven voordat ik zelf ga slapen enz.

Toch ben ik iedere keer weer blij dat mijn ouders of schoonouders een nachtje op ze willen passen zodat wij lekker even weg kunnen.
Vaak als wij vragen of ze bij ons willen oppassen omdat we weten dat we vroeg thuis zijn krijgen we als antwoord je mag ze ook brengen, kun je zelf weer eens uitslapen.

Mijn beide kinderen vinden het ook helemaal niet erg om naar opa en oma te gaan, genieten van de aandacht die ze krijgen. Maar zijn gelukkig ook weer heel blij als ze ons zien die volgende dag, dit maakt het voor ons makkelijker om ze te laten gaan.

Liefs Saskia

Bedankt voor jullie reacties. gelukkig heb ik nog een paar dagen om na te denken. Lijkt me wel weer een keer lekker hoor uitslapen. Mag niet klagen hoor, ze slaapt sinds 3 maanden al door, maar wel al om 6:30 klaar wakker, dus uitslapen is er niet bij.

Ik zal jullie nog wel laten weten wat ik besloten heb.

Terug
Bovenaan