Logeren

A

Anoniem

Guest
Zijn er al kleintjes uit logeren geweest? Iris is vandaag precies 9 maanden en heeft nog nooit gelogeerd (wel met ons er bij ergens anders geslapen) ik wil het wel binnenkort gaan doen bij mijn ouders.
Meer omdat ik denk dat het ergens wel goed zou zijn als Iris en ik eventjes niet bij elkaar zijn. Zij hangt erg aan mij en ik aan haar................

Hoi!

Owwww al zoooooooo lang!!! Met 3 maanden heeft ze bij mijn broer en schoonzus gelogeerd.
Maar de 1e 3 maanden waren dan ook met recht een living hell
Door de KISS-syndroom hadden we dus een echte huilbaby, en na 3 maanden heb je het wel even nodig om je batterij op te laden

Ik heb me daar behoorlijk schuldig om gevoeld, maar achteraf ben ik daar wel blij mee.
Ik geef haar nu makkelijker uit handen.
Tot voor kort heeft ze dus alleen bij hun geslapen en 2 weken geleden ofzo bij mijn tante.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ik wilde het ook heel anders doen en had van alles leuk bedacht van te voren. Maarja toen werd Iris te vroeg geboren en liep het allemaal wel heel even erg anders.
Toen kon ze het ook echt niet, dronk iedere 2,5 uur BV toen ze eenmaal uit het ziekenhuis was en weigerde (nogsteeds) de fles dus dan zit het er niet in he.
Ach, asl je alles van te voren wist....

tja hahaha.. ik wilde het dus ook anders dan dat ik het had gedaan hoor!!
Ik wilde minimaal tot een maand of 9 NIET!! maar ja, idd dat is van te voren noooooit te voorspellen.

Nee zeker niet!! Maar goed ook maar, anders zou het leven wel saai worden hoor.
Ach, binnenkort gaat ze lekker een nachtje naar opa en oma en kan ik eens een ochtendje uitslapen. HEERLIJK!!!!

jajajajaja... dat denk je!
Dat wilde ik dus ook!! om 8.00 zaten we gedouched en wel aan de koffie met een broodje... om 9.00 uur stond ik bij ze op de stoep...

Het is wel lekker maar wel een vreemde gewaarwoording... zo een leeg bedje....
maar achteraf valt het wel mee!, een 2e keer gaat dan ook een stuk makkelijker.

Hmmm speak of the devil ; ze is wakker... toedels!!!

De oudste was  bijn a 1,5 toen ze voor de eerste keer bij oma ging logeren. Daarvoor kon ik het echt niet!
De tweede sliep met 4 weken al een nachtje bij oma. Hier ook een huilbaby en niet alleen wij, maar ook haar grote zus had even een rustige nacht nodig.
Daarna is ze nog 2 keer wezen logeren en het gaat hardstikke goed, maar ik doe het liever niet. Ik vind het belangrijk dat ze in haar eigen bedje slaapt.
Sil

Fenna sliep met 4maanden bijj opa en oma ivm een bruiloft,we wilden haar niet midden in de nacht uit bed plukken,ook ik stond brak en al vroeg op stoep om haar op te halen.dat was de enige keer,ze heeft wel bij vrienden geslapen maar daar waren wij ook.

succes als de eerste logeerpartij zover is!

groetjes ramona

Terug
Bovenaan