Logeren

Zaterdag blijft Alicia voor het eerst bij mijn schoonmoeder logeren.
erg spannend allemaal. maar ook voor ons wel even lekker.
we gaan namelijk naar de KamaSutra beurs.
ben erg benieuwd hoe het daar is en ben erg benieuw hoe de kleine meid het bij oma gaat doen.

Veel plezier. Lekker avondje met zn tweeen. En lekker kunnen uitslapen samen! alicia gaat het vast helemaal leuk vinden...

Jason nog nooit uit logeren geweest. Denk dat ik het erger vind dan hij. Na onze vakantie gaat hij een keer uit logeren omdat zn tante dat graag wil.

Denk dat je het zelf spannender vind dan Alicia. Evy gaat regelmatig uitlogeren en ze vind het geweldig!

En de kamasutra... wauw, de meeste durven er alleen maar over te denken...Ik zou dat ook wel ooit eens willen (maar er zal echt nooit iets van komen) en dat terwijl ik pruts ben aangelegd.

wij zijn weer thuis. kamasutra valt heel erg mee hoor. lopen allemaal mensen gewoon in spijkerbroek. we zijn doodmoe we hebben daar 4 uur rond gelopen. ze hadden midden in de hal een mega bed staan waar iedereen kon liggen en zitten. overal waren shows, van SM op het SM eiland tot erotisch ballet op het hoofdpodium! we zijn zelf nog bij het erotische cinema geweest.

hopen dat de nacht bij oma goed gaat

De nacht is super gegaan! om 8 uur sliep ze en om 12 uur even wakker geweest even getroost en tot vanmorgen kwart over 9 geslapen!! heb oma meteen gezegt of ze door had gegeven aan alicia dat ze dat thuis ook wel is mag doen.

ze kan heel goed uitslapen maar is dan 's nachts wel 1 of 2 keer wakker om wat te drinken (dat krijgt ze maar 1 keer) en dan slaapt ze soms wel door tot half 11!

Terug
Bovenaan