logisch.....

Hoi,

Ik wilde gewoon eens even iets leuks kwijt, want onze zoon is een heerlijk ventje ;-) maar wie vindt dat niet van zijn eigen kindje.
Gisteren stond ik in de keuken de flessen te schoon te maken en lag onze zoon heerlijk tegen zichzelf te brabbelen. Hij had de grootste lol. Opeens een gil die door merg en been ging dus ik snel naar de box. Had meneer zichzelf omgerold en lag dus met zijn neus in het boxkleed. Ik leg hem weer terug op de rug en verwachtte eigenlijk dat hij het op een gillen zou zetten en getroost wilde worden. Niets was minder waar... hij schaterde het uit en deed het gewoon nog een keer waar ik bij stond. Best wel een komisch gezicht maar is dit niet een beetje erg vroeg voor een jochie van 10 weken?
Hij gooide zijn beentjes in de lucht en wipte zijn kontje over en daar ging hij.
Half op zijn zij en met zijn neusje weer in het boxkleed.
Soms huilt hij en dan vraag ik mij af waarom, ik denk dat de meesten van jullie dat wel herkennen. Maar nu verwachtte ik een klein "baby"drama, want ja op je neus liggen is niet fijn en nu lacht hij het uit.......
Hoezo logisch???

Groetjes Diana
 
ieder kind is anders!!
lekker van genieten!
Ons kleintje rolde met 1 maand al om en kan nu pas ( 4 maanden ) ook terugdraaien. heeft wel een ijzersterknekje gekregen om de wereld in te kijken en ligt graag op haar buik!

Reuzeleuk zo'n sterk mannetje met plezier!!!
 
Hoi Diana,

Leuk he, dat rollen. Die van mij deed het ook met 10 weken. Maar hij zat nooit met z'n neus op de grond, want hij tilde zijn hoofd heel ver op. Als hij moe werd (na 5 minuten) ging hij huilen, maar niet z'n hoofd neerleggen. Leuk dat hij er zo veel plezier in heeft.
Groetjes en lekker genieten,
Machteld
 
Terug
Bovenaan