logopedie

hoi meiden

Bram praat nog steeds amper....... hij zegt wel wat losse woordejes af en toe maar daar blijft het bij
we zijn heel veel aan het oefenen met woordjes maar meneertje zegt overal ja op en wijst alles aan
hij kan echt alle plaatjes die je maar noemt aanwijzen, hij wijst alle kleuren goed aan en wijst alle cijfers van 0 t/m 10 in willekeurige volgorde goed aan en oo het alfabet van A t/m Z wijst hij goed aan maar het zeggen doet hij dus niet
nou was mijn broertje ook heel laat met praten en mijn nichtje heeft zelfs in het ziekenhuis gelegen omdat ze haar eigen taaltje maakte
dus heb de huisarts gebelt en hij kan naar de logopedie....... hopen dat dat helpt
want we weten zeker dat hij wel hoort en en ook alles wel snapt dus het is alleen het praten

liefs ilona

Hoi Ilona,

Wat goed dat je die stap hebt gezet! Vind het CB ook dat hij te weinig praat voor zn leeftijd?? Ik vind het echt super-super en nog eens SUPERKNAP dat Bram al cijfers en letters aan kan wijzen. Dat doet Dylano echt nog niet hoor!

Wij houden Dylano zelf ook goed in de gaten ivm zijn praten. Maar zelf denken we dat hij wel voldoende voor zn leeftijd praat. Gaat Bram naar de PSZ of KDV?
Het is ons opgevallen dat Dylano sinds 2wk met sprongen vooruit gaat kwa praten! Wss heeft dit met de PSZ te maken.

Succes, en hou je ons op de hoogte?

Liefs Deb.

hoi

het cb vertelde toen dat rond de 2e verjaardag het sprongetje komt van praten, sommigen praten al heel goed als ze 2 zijn en sommigen nog amper en als hij 2,5 was en nog niet veel praat wouden ze gaan kijken of logopedie een optie was
hij is eind januarie 2,5 maar wil niet wachten tot dan , ikzelf vind dat ik nu actie moet ondernemen want hoeveel we ook blijven oefenen , het helpt niets
hij gaat nog niet naar de psz, dat is hier pas als ze 2,5 zijn en verder gaat hij als ik moet werken naar oma
en natuurlijk hou ik jullie op de hoogte

Terug
Bovenaan