logopedie

hoi meiden

zoals ik al een keertje had geschreven gaat Bram dus naar de logopedie toe.....
hij gaat hier heen omdat meneertje geen woord wou zeggen, zelfs geen papa of mama
nu begint hij echt lekker te kletsen en benoemt alle dingen........ maar dit komt niet door de logopedie, ik heb het gevoel dat ik gewoon voor niets heen ga!
afgelopen keer had Bram er helemaal geen zin in en was alleen maar chagerijnig daar en heeft niets gezegt...... (haha stijfkop) maar het enige wat die vrouw doet is een beetje met auto's spelen of met een balletje overrollen????? had er gewoon meer van verwacht, zoals iets met boekjes doen?, tips voor thuis? maar nee , en binnen 20 min. zitten we ook vaak alweer in de auto
wil het de volgende keer toch eens even aangeven daar want vind dit zonde van mijn tijd als ze verder niets gaat doen.........
had er echt meer van verwacht! en weet natuurlijk ook wel dat Bram hartstikke jong is maar toch.......

liefs ilona

Hoi

Mmmhhh moeilijk hoor. Aan de ene kant is het fijn dat hij zo jong is nu, dan ben je er vroeg bij. Maar als je zegt dat het lijkt niets te helpen...Misschien gaat hij juist wel niet bij haar praten uit koppigheid, en dan kom je ook nergens.

Moeilijk hoor...succes

Groeten Kirsten

Ahh..idd lastig..Mag je er als moeder zelf bijzijn ja?
Zou hij anders wel gaan praten als hij alleen met die mevrouw zou zijn..Of zeg ik nu iets raars?? haha
Kan me wel goed voorstellen dat je het zo zonde van je tijd vind..Dus idd maar aangeven, en zien waar ze mee komt?

Gr Rina

Anne-Sophie loopt ook bij logopedie.
Maar ze is er nu 3 keer geweest en heeft er nog geen woord gezegd. En ze gaat wel vooruit in het praten. Dus ik denk ook dat ze tegenwoordig snel naar logo moeten. Hier duurt het wel echt een halfuur.
Maar het is hier trouwens wel echt met boekjes en taalspelletjes. Hebben nog nooit zomaar met een bal en auto's gespeeld.

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan