Lolly's tegen misselijkheid???????????

hoi dames

even een vraagje:

wie kent ze : lolly's tegen de misselijkheid en wie heeft ze wel eens gebruikt????

mijn vraag is of ze "veilig"zijn om te gebruiken??????

(zit namelijk geen bijsluiter bij als je ze koopt)

alvast bedankt

groetjes moekje

Hoi

Ik ken ze ook niet als ik misselijk was moest ik gewoon eten maakte niet uit wat, heb nu de periode wel gehad weinig last van gehad maar als ik het had dan at ik iets en dan ging het weg.

Gr Fruit Girl 16,5 wk

Hallo,

Ik piep even binnen hoorik was vorig jaar ook zwanger en was verslaaaaaaaaafd aan lolly ´s!!!!Ik was ziek,zwak en misselijk en kon werkelijk niets binnehouden,en als enige lolly ´s sabbelen...de VK vertelde dat door het steeds sabbelen en slikken de misselijkheid wegzakte/wegbleef.
Ik kocht de lolly ´s van Chup a Chup ofzoiets(weet nie hoe je het schrijft)met de melk erdoor...aardbei met melk geloof ik,waren gezonder en lekker.

Zuurtjes die je moet sabbelen zijn ook ok,ik had ook fruit Rang bij me....altijd iets te zuigen dus,ook tic tac helpt wel...maar niet zo goed als de lolly.dus hoef je geen middeltjes te kopen...dit gaat super

p.s.:ik ben in oktober bevallen van een gezonde zoon.

Succes meiden.

Groetjes Gea

Ik weet dat ze in Amerika veel verkocht worden, maar ik heb ze hier in NL nog nooit gezien - helaas, want ik ben al de hele zwangerschap misselijk! Ik geloof dat ze op basis van etherische olieen werken, en ze zijn speciaal voor de zwangerschap samengesteld, dus ik neem aan dat 't geen kwaad kan. Ze heten daar in de volksmond "preggo suckers" (!!) maar ik heb geen idee wat de echte merknaam is! Als ze in NL verkocht worden, laat het me weten!!! Ik houd me aanbevolen :)

Bij mij helpt laurierdrop soms ook. En op tijd eten: als je suikerspiegel daalt, word je extra misselijk, en lust je helemaal niets meer. Dus elke 2 a 3 uur iets eten (fruit, cracker, etc).

Hopelijk heb je hier iets aan!
~Hilde

Toch maar even gegoogled, en ja hoor: gevonden (dat ik daar niet eerder op was gekomen...). Ze heten Preggie Pops Morning Sickness Lollipops. Info vind je hier!! Ze verschepen die dingen ook internationaal, dus misschien een zak of wat bestellen samen met een paar zwangere vriendinnen?? Misschien ga ik het ook wel proberen - hoewel, ik ben al bijna 35 weken... tegen de tijd dat die dingen in NL aankomen, ben ik al haast bevallen. Misschien toch maar eens kijken of ze niet in NL verkrijgbaar zijn...

Succes ermee!
~Hilde

Ok, nog EEN berichtje dan: hier staat de Nederlandse info over Preggie Pops (inclusief de ingredientenlijst, onder "Voedingsinformatie"): http://www.bellypops.nl/voeding.html

Handig hoor, Google! Dat ik daar niet eerder op ben gekomen...
~Hilde

Terug
Bovenaan