Longontsteking én oorontsteking!!!

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Sinds het weekend hoestte Beau een beetje dus s'maandags heb ik een pufje gehaald bij de HA. Echter tijdens de kerstdagen werd het alleen maar erger, begon ze te zagen en kreeg ze koorts. Na gister de huisarts bezocht te hebben blijkt ze ineens een lichte longontsteking te hebben en een oorontsteking!!! Ik schrok me wezenloos!! Gelijk mezelf afgevraagd of ik te lang heb gewacht maar ze kreeg het weekend pas de eerste klachten!!??

Nu het volgende dilemma:
we gaan vrijdag 5 jan. met vakantie naar oostenrijk, kan ik met haar nu wel op vakantie?? En heeft iemand ervaring met zieke kindjes op vakantie? Ik ga uiteraard voor vertrek nog naar de huisarts, ik moet sowieso nog voor controle terug.

Tips, ervaringen, erg welkom!!

Wat veel in een keer! Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Bij kinderen gaat zoiets ook snel denk ik. Opeens heel ziek, hopelijk ook snel weer beter.
5 jan. duurt nog even. Ik denk dat je kindje dan weer wat opgeknapt is. Heb je een kuur gekregen? Ik zou het aan de HA vragen of je er al meteen mee op vakantie mag. De lucht in Oostenrijk is toch juist heel goed. Je moet alleen rekening houden met de vermoeide reis.
Beterschap voor je kindje!

Geen tips, maar hoe gaat het nu? Is hij/zij (sorrie, niet goed gelezen) alweer een beetje opgeknapt?

Terug
Bovenaan