Longontsteking

Hee meiden,

Hoe gaat het met jullie en de kleintjes?
Hier is het een ziekenboeg geweest en nog steeds. Het begon deze maand met Jack, hij werd heel erg ziek. Ook Dean werd ziek maar Jack was zieker en zijn met hem in het ziekenhuis geweest. Een flink virus te pakken. Jack knapte weer op maar sinds afgelopen maandag ging het bergafwaarts met Dean.

Gisteren schrok ik me rot. Hij werd ineens heel heet. Ik temperaturen en hij had 40+ graden koorts en veel snot en piepen. Ik mijn man gebeld, die kwam gelijk naar huis. In de auto de arts gebeld en hij kon met hem langs komen. Een longontsteking! Gelukkig waren we er op tijd bij. Hij krijgt nu antibiotica en ik mag hopen dat het snel wat voor hem doet. Je staat zo machteloos.

Met mijn rug gaat het erg slecht. Maar das een ander lang verhaal. Volgende keer weer. ;-)

Liefs Lynn.

Lieve Lynn ,

Inderdaad schrikken goed dat je snel aan de bel trok . Veel beterschap en sterkte voor ze meid .
En sterkte voor jou gezondheid !
Met mijn bekken gaat het steeds slechter . Vanaf Januari moet ik gewoon aan mezelf werken .
Heb eigenlijk gehoopt dat het na 1jr vanzelf over zou gaan . Niet dus na 1 jr steeds erger ..

xxx

Dat is schrikken zeg! Hopelijk slaat de antibiotica snel aan....... Heel erg veel beterschap!

Wat vervelend dat het zo slecht gaat met je rug. Ik ben benieuwd naar je verhaal daarover.

Succes en sterkte.

Lief dat je het vraagt. De kuur lijkt idd aan te slaan, hij is iig koortsvrij. Nog even afwachten maar het gaat de goede kant op.

Met Jack helaas weer helemaal mis. Vandaag met hem ook weer naar het ziekenhuis geweest. Ik wou toch laten uitsluiten of hij niet ook een longontsteking had aangezien hij al weken aan het hoesten is en zijn koorts opeens weer omhoog schoot. Ventje zit vol snot en hoest zich te pletter.

We blijven lekker bezig. Pffff.....

Thanks for asking. Liefs

Nee nog steeds niet. Weer met Jack in het ziekenhuis geweest, bleek een oorontsteking dus nu ook hij aan de antibiotica. Ikzelf nu ook ziek dus we zijn lekker bezig. Zit er inmiddels redelijk doorheen.

Terug
Bovenaan