Hoi hoi Patricia!!
hahaha...dwijlen.....Niemand zeggen he....
Maar uh , wat lief dat je aan me denkt...Nou heel eerlijk gezegt heb ik even geen puf en zin om te reageren...Ben echt een megatonner En meen inderdaad dat ik de hele dag moet poetsen (noem het nesteldrang ofzo) en we hebben net een familielid verloren dus wel een heftige week achter de rug...Maar uh ik maak het snel weer goed...Maar nu effetjes niet...
Maar hoe gaat het met jou??Jullie??? Mooie woonkamer hebben jullie en chloe is echt een knappe tante...Ik vind haar op die ene foto van de smoelenparade onnee die van mamma en kleine (topic) echt heel veel op jou lijken hoor!! en ze kijkt al zo wijs!!! Lili is daarentegen echt nog een kleintje (mischien ook omdat ze nog bijna geen haren heeft)
En die crocs?(weet niet of ik het goed schrijf ) zijn echt heel erg leuk! Wat een dametje al!!
Maar ik ben echt aan het wachten op jou positive test!! Spannend hoor hoop echt voor jullie dat die paraganost gelijk krijgt!
Ik ga nu weer languit op de bank met een stuk vianetta ijs en heel veel hagelslag..
En als ik ben bevallen (ben nu 38 weekjes ) laat ik het jullie zeker weten...
Echt leuk eens een berichtje voor mij!
Liefs Lonneke!