Looney Tunes ...

Mijn man en ik willen graag een looney tunes kamer. Weten jullie waar we dingen voor in de kinderkamer kunnen bestellen.
Zoals een bahangrand of plaatjes. Een mobile en dat soort dingen. Ik hoor het graag.

Groetjes Yvonne
 
hoi

bij de praxis hebben ze wel leuke plaatje en ook behangranden maar deze zijn alleen van tweety maar ik weet niet of ze ook andere hebben. ik heb zelf een lion king kamer voor mijn jongens en heb ook alles bij de praxis gehaald.
maar ik de speelgoed winkel kun je ook hele leue stikkers en posters kopen misschien een idee
ik woon zelf in eindhoven en in het centrum hebben wij een cartoon winkel waar ze alles verkopen van de looney tunes maar ik weet niet waar jij woond maar ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen

groetjes kristel
 
Bij de kwantum hadden ze laatst ( volgens mij gewoon standaard in het assortiment) klokken van disney met allemaal figuurtjes erop misschien is dat wel een leuk dingetje.
Groetjes Tina
 
misschien op ebay.com
tik in looney toones, en je vindt er van alles.
heb even voor je gekeken en vond dit
ik denk dat het een sticker rand is.
Succes,
Adren

 
Bedankt voor jullie reactie, ik ga zeker ff kijken bij kwantum en de rest. Ook zal ik een op ebay gaan snuffelen. Als het gelukt is horen jullie het wel.

Groetjes Yvonne
 
Terug
Bovenaan