loop je nog steeds rond???

ahhhhh word gek van de mensen om me heen...
waar ik ook maar kom is het van:

-och meid loop je nog steeds??
-nog steeds niks???
-volgens mij wil die er niet uit he..
-je begint steeds meer te waggelen
-het is wel steeds meer het zakken he

grrrrrrrrrr ik ben pas volgende week donderdag uitgerekend!!!!!!...ja ondertussen ben ik het ook beu..ik kan niet slapen en als ik slaap dan moet ik 5x per nacht eruit om te plassen...
maar waar ik nog meer beu van ben is 20x per dag de zelfde vraag!!!!!!!!!

Nu wisselt me moeder en me vriend steeds af om de kids na school te brengen, want is toch wel een endje lopen,, dan haal ik ze wel lekker op van school, maar smorgens kan ik dan lekker rustig aan doen,,, dan krijgen hun continue de vraag ennnnnnnnnnnnnn???????? nog niks?????
grrrrrr.

worden jullie er ook zo gek van???
en dan steeds de zelfde vragen .....elke dag maar weer...

sorry moest het even van me afvragen....
liefssssss

hihi herkenbaar! ik ging bij mn zoontje nog naar een bruiloft toen ik 5 dagen overtijd was... nou ik kreeg ook de hele ochtend vragen, en ik maar zeggen: sja als het niet meer gaat dan gaan we naar huis hé... nou smiddags in de kerk begonnen de weeen, dus toen gingen we idd naar huis :) wist iedereen gelijk dat het begonnen was haha...

ik word er ook gek van, ik ben nu 39 weken en 4 dagen en ben t zo zat. Laat staan dat iedereen me daar ook nog even fijn aan herinnert. En iedereen denkt t te weten, o...ze is ingedaald en zit nu laag, gaat nu echt bijna geboren, ik denk max 3 dagen, of.... ik zie het aan je gezicht en je blik, duurt nu echt niet lang.....etc....De hele dag telefoontjes
Nee het duurt nu ook niet lang meer, dat kan ik ook verzinnen, max 2,5 week, maar daar hoef je geen kenner voor te zijn.

Ondertussen slaap ik ook niet meer, bekkenpijn s nachts, buik is loodzwaar, maagzuur en alles is gewoon heel zwaar. Wil niet klagen om zoiets moois, maar ik doe t toch ff. Ik heb t gewoon zwaar!! Ik snap ook wel dat iedereen meeleeft en het ook spannend vind (zeker familie), maar ik word er gek van. Zullen ook wel de hormonen zijn.

Ik hoop echt dat ze op tijd gaat komen en niet over de datum heen gaat...bleh moet er niet aan denken. Meisje, kom maar, we zijn er klaar voor!!!

Iedereen die nu in spanning zit, heel veel succes meiden! Ik hoop dat iedereen heel snel en goed bevalt van een mooi nieuw mensje.

Es

Ik ben nu ruim 38 weken zwanger en iedereen vraagt zo van, nog niks? Ik weet hoe het voelt, ach ja, liever dat als dat ze helemaal niks zeggen. Ik vind het ook wel lief als zelfs mijn schoonvader belt om te vragen hoe het ermee is.

Gewoon heel direkt zeggen;ach dr is dr nog nooit een blijven zitten...het komt wanneer het komt.

Hielp bij mij heel goed,mensen dropen meteen af..of brachten het gesprek ergens anders op.

suc6!

OHHHHHH....Echt irritant he!
Ik ben nu 7 dagen over de datum, heel erg chagrijnig, jankerig en voel me ellendig alles doet zeer, en dan komen ze met die lompe vragen!!!! Grrrrr...Kan er ook heel slecht tegen!
Het ergste vind ik nog wel als ze vragen "is hij er nog niet" en ik geirriteerd terug antwoord dat ze dan zeggen ..oh maar ben je niet benieuwd dan!!!!!!
WTF!!!!! Het is GVD mijn kind tuurlijk ben ik benieuwd!!!!
Ik weet niet of het me hormonen zijn of dat sommige mensen echt zo lomp zijn!
Mijn oplossing is niet meer naar buiten gaan en niet meer met mensen praten...(haha! ;P)
Ik denk dat er geen oplossing is er zullen altijd mensen zijn die zulke vragen gaan stellen op de momenten dat je ze niet kan gebruiken en je hormonen door je lijf gieren!

hahaha,, net ging ik me dochtertje halen van school kreeg ik de opmerking, vanaf volgende week willen we je niet meer zien he,,,
waar ik natuurlijk weer meteen op reageerde dan kijk je maar de andere kant op....

ik heb die vragen ook gehad... liep 1,5 week over tijd en werd er ook knettergek van. ik zei op het laatst ook dat er nog nooit 1 was blijven zitten en dat het vanzelf wel goed kwam. dat helpt redelijk... toch blijft het irritant. succes nog voor degene die nog moeten en hoop snel jullie berichten ook te lezen.
xx

Terug
Bovenaan