Loop/zit plankje

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik denk er over om een loop plankje voor achter de wagen te kopen. Onze oudste is nu bijna 2. Maar je hoort er veel negatieve reacties op. Ook was ik benieuwd naar de ervaring van zo'n zit- stoeltje, die je achter de wagen kan hangen. Het lijk me vrij ongemakkelijk voor een peuter. Ziet er onstabiel uit. Maar wie weet valt het mee?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Bedankt!

Hoi,

Wij hebben voor onze oudste ook een loopplankje en ik ben er super tevreden over. Ik weet nu alleen het merk niet meer en heb hem ook niet in de buurt. Maar deze is vrij breed en heeft hoge wielen. Ik kan er heel goed achter lopen en mijn voeten komen tijdens het lopen onder het plankje. Ik schop niet tegen de wieltjes of het plankje, doordat deze zo breed en hoog is. Dit loopplankje was wel behoorlijk prijzig (€ 80), maar ik heb er alleen maar plezier van. Tijs was toen net 2 en nu 2.5. Hij is wel altijd al heel sterk in zijn benen geweest en liep met 13.5 mnd. Hierdoor kon hij wel al een aardige tijd achterelkaar erop blijven staan.

Laat je in elk geval goed informeren en loop er een stukje mee om te kijken of het bevalt. Ik mocht hem thuis in huis uitproberen, omdat je dit loopplankje op maat moet maken voor je wandelwagen.

Groetjes,
Susan

Ik heb een Bugaboo met het bijbehorende plankje. Onze dochter was 18 mnd toen de jongste geboren werd toen hebben we ene duowagen aangeschaft en 6 mnd gebruikt. Sinds 2 mnd loopt ze veel of staat ze op t plankje. Hij is bij ons ook weer erg makkelijk weg te 'klappen' als ze wil lopen dus dan heb i ker geen 'last' van. Als ze erop staat ga ik altijd wat meer aan links lopen en dat is totaal geen probleem want de bugaboo stuurt ook dan nog steeds heerlijk en loopt totaal niet zwaar!
Het is echt een aanrader! Maar omdat het echt iets tijdelijks is raad ik je aan eens op marktplaats te kijken, vaak worden ze nog zo goed als nieuw weer aangeboden voor een aantrekkelijke prijs!

Liefs L81

Hoi!

Wij hebben ook een plankje,Buggy board  van het merk Lascal bij Mothercare gekocht. Kostte 70euro. Ik ben er heel blij mee. Het max. gewicht is 20kg maar ik heb er 1 van net 4 en van 2 die erop staan 16kg en 14kg. Hij is nog niet gebroken... (Beebje is 10kg 6mnd) Alles bijelkaar=fitness
Het nadeel is zoals bij een vriendin van me als je kind voor geen meter luistert, wegloopt en heel snel is...midden in een drukke hema...

groetjes,Priscilla  

Hallo,

Wij hebben het plankje met zitje erop. We gebruiken hem vanaf dat mijn zoontje 2 is.
Hij kan erop staan of zitten en vind het zelf geweldig. Ook wij zijn ontzettend tevreden. Hij is erg wendbaar en je kan er zelfs in het bos mee lopen. Hebben er al aardig wat wandelingen mee gemaakt en dan is het na een tijdje toch wel fijn als ze kunnen ziten.
Heb hem toendertijd besteld via www.kleinedreumes.nl Hij heet kid-sit.

Succes ermee.

Groetjes Jolanda

Hoi Jojo,

Even een vraagje:

Zit je kindje niet met zijn neus op de rugzitting van de wagen, als hij op het mee rijdplankje zit? Daar ben ik een beetje bang voor!

Thanks!

Terug
Bovenaan