loopauto voor op de camping

Wij gaan deze zomer camperen en ik wilde ergens een tweedehands loopauto op de kop tikken ofzo. Maar hij moet geschikt zijn om over een camping mee te krossen! Dus niet van die kleine wieltjes, of wagens die al vastlopen als er een polletje gras omhoog komt.

Of denken jullie dat ze met 2 jaar al op een driewiler kunnen fietsen? Nee toch.. dat kan toch alleen nog maar voortgeduwd ....

Het is niet om uitgebreid mee rond te lopen/karren hoor. Maar als wij lekker op een stoel zitten dat Kian lekker over het gras kan scheuren met zo'n ragbak.

Liefs Nelleke

hoi

hier konden ze met 2 jaar nog niet op een driewieler fietsen
maar tis idd verschillend
ik zou als ik jou was op mp kijken vooor een oude loopwagen

saskia

Hoi,

Is dit misschien een idee?
Loopfiets (kijk b.v. even op www.pimpiedoe.nl)

Ze hebben er vele soorten en maten van. Gewoon even googlen.
Rond 2 jaar kunnen ze erop. Ons buurmeisje is eind september 2 geworden, en die crost al sinds de zomer op haar loopfietsje.
Wij willen er binnenkort ook 1 gaan kopen voor Danae.

Overigens hebben we op onze vakantie in 2006 ook een aantal kinderen op de camping gezien met een loopfiets. Er handig! Ik denk dat hij dit jaar ook met ons mee gaat.

Groetjes, Cathy

Hoihoi!

Wij zijn zelf helemaal happy met onze big bobby car.
Supersterk,gewoon onverwoestbaar en ideaal op campings ed.
De onze hebben we al 6 jaar en heeft al heel wat vakantieparken gezien!

Dit is 'm,staan er plenty van op mp!

Succes!
Groetjes Tanja.

JA! Zoiets zoek ik. Ziet er degelijk uit, stevige banden!!
Op mp inderdaad genoeg...nu nog bij mij in de buurt. 1, maar die ziet er erg oud uit. Ach, de auto is nog niet ingepakt, dus ik heb nog even...
Thanx!

Oh en Nelleke,je kan er zelf ook een ritje op maken,die dingen zijn belastbaar tot 100 kilo!
Broem broem,aan de kant jongens,Nelleke hangt in de bocht,haha.
En Kian maar roepen; Maaaaaaama,nu ben ik!Whahaha.
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan