loopauto

A

Anoniem

Guest

Hoi hoi,

Had even een vraagje,
Zie best veel loopauto's op het forum maar deze heb ik nog niet gezien.
Heeft iemand deze ook?
Anne-Sophie heeft hem gekregen voor haar verjaardag.
Er zitten heel wat knopjes op en veel muziekjes.
Anne-Sophie vind die muziekjes helemaal geweldig. Maar mama.......
Er zit bij deze loopauto ook zo'n duwstang en zo'n schommelonderkant maar die gebruiken we al niet meer.
Er zit geen tuigje in en dat is wel een beetje een nadeel.
Ach ja, gewoon goed opletten dan maar.

Groetjes marianne

Wij hebben hem ook! Lotte is ook gek op de muziekjes, vooral het muziekje van Winnie de Poeh.

Groetjes, Marisa

djess heeft hem ook.. ze kan er ook al goed zelf op zitten, dus eigelijk hadden we een wat goedkopere kunnen nemen zonder bescherming maar goed de volgende is op komst dus miss heeft die er straks nog wat aan!

groetjes jessica en djesslyn 11-06

Hoi Jessica,

Leuk he die kleintjes op zo'n loopautootje.
Ik denk dat AS er ook al gewoon op kan zitten zonder bescherming.
Bij Intertoys was er ook zo'n auto van Winnie the Pooh zonder bescherming, daar kon ze ook goed op zitten en vond ze leuk.
Maar omdat bij ons ook de 2e op komst is hebben we voor de duurdere gekozen omdat de volgende er dan al eerder op kan.
Anne-Sophie heeft echt een voorkeur voor 1 muziekje. die hoor ik hier dus bijna heel de dag. Ach ja, de batterijen zijn vanzelf een keer leeg denk ik dan.

Groetjes Marianne

Hoi,

nee zeg wat een leuk ding.
Ik heb nog gewoon zo n echt botsauto idee zeg maar haha.

leuke foto ook.

xx nice mama van peter 9 maand

wij hebben deze:

Het is er een van little people ook met 2 knopjes met muziek  en we hebben m gekregen. Ze zit er hier heel stoer op, maar ze kan nog niet met haar voetjes bij de vloer haha. Ze klimt er altijd tegenaan en pak het stuur vast en de beugel aan de achter kan en schuift zo al stappen met dat ding (zijdelinks dus) door de kamer... beetje eng maar t gaat goed.

Terug
Bovenaan