Loopfiets creme mia 12"

Hallo allemaal,

Wij zijn zoekende naar een loopfiets voor onze dochter van bijna 2. Wij vinden de creme mia erg leuk, maar heeft iemand ervaring met die fiets? Weet iemand de afmetingen?

Groetjes!
 
Nou zo te zien heeft ie banden van 12 inch, dus dat is best wel groot voor een kind van net 2.

Wij hebben de loopfiets van bandits en angels. Vergelijkbaar qua vormgeving, maar veel kleinere banden. Werd hier met 20 maanden al op gefietst door m'n jongste dochter en m'n oudste kon er tot ruim 3.5 jaar ook nog op.

12 inch is best groot, denk niet dat een kind van net 2 daarop kan fietsen. Wel leuk met 3 jaar, maarja dan gaan ze ook oefenen op ern gewone fiets. De loopfiets is juist zo leuk tussen 2 en 3 jaar..
 
Dank je wel voor je reactie, die ga ik eens vergelijken ? ik dacht dat hij best klein was die u noemt, maar als er een kindje van 3,5 nog op kan...dan valt het mee ?
 
Ja de wieltjes zijn klein,maar het zadel en stuur kan wel vrij hoog dus wat dat betreft kon m'n dochter er met 3.5 nog prima op. Ze is nu 4 geworden en nu gaat het niet meer.

Ik betwijfel of een kind van 2 op een fiets kan met wielen van 12 inch.. maar misschien heb ik het mis hoor..
 
Wij hebben ook een bandits en angels loopfiets(de retro rider), wel met een bandenmaat van 12 inch. Onze zoon kon hier al op toen hij nog geen 2 was. Hij is wel lang voor zijn leeftijd, hij was toen rond de 90 cm. 
 
Terug
Bovenaan