Loopfiets

Mijn dochtertje is bijna 1,5 en ik ben op zoek naar een loopfiets. Nu is mijn vraag wat is een goede loopfiets? Neig nu naar de trybike driewieler, omdat deze daarna om te bouwen is naar 2 wielen. Maar is het bijvoorbeeld ook mogelijk om aan een loopfiets zijwieltjes te maken ?
Alvast bedankt voor de reactie!
 
Hier een groot fan van de trybike! Ideaal om het om te kunnen bouwen en kan lang mee. Waarom zou je zijwieltjes willen hebben aa je trybike? Zolang ze nig klein zijn de 3 wielen en als ze wat groter zijn leren ze hun balans prima te houden op de loopfiets.
 
Zijwieltjes zijn niet echt nodig. Ze stappen eerst rustig als ze klein zijn. Maar die van ons durfde pas met 2,5 op zijn loopfiets met 2 wielen. We hadden een aparte met 3 wielen (eigenlijk vier). Later kwam de trybike op de markt. Als ik het over kon doen dan zou ik die kopen.
 
Onze dochter sjeest rond op haar veloretti (met mandje, een van de knuffels gaat standaard mee). Prachtig fietsje met verschillende standen wat betreft hoogte. Gekocht toen ze 1,5 werd. We gebruiken hem nu nog als driewieler, maar de bedoeling is om hem om te bouwen naar een tweewieler als ze iets ouder is. Ze is nu nog geen 2 jaar. Wel goed om te weten, het is een relatief hoge driewieler. Geen probleem voor lange Nederlandse kindjes, maar mocht je kindje toch wat kleiner zijn dan gemiddeld, past ze misschien nog niet bij de grond.
 
Terug
Bovenaan