Loopfiets

Welke loopfiets heeft jullie kind? En zouden jullie die aanbevelen? Hier een kindje van bij 2.5 jaar en we zijn aan het kijken.. maar de keuze is reuze haha.

Alvast bedankt!
 
We hebben een retro Rider van bandits and angels leuke fietsje fiets goed alleen de afwerking van de las naden is slecht na regenbui begin er wat roest te vormen in naden
 
Wij hebben ook de bandits en angels. Ik ben er heel blij mee. We hebben 'm al ruim 3 jaar nu, wordt ondertussen gebruikt voor m'n 2e kindje! Hij staat hier altijd binnen en ziet er nog goed uit. Geen roest. Mn jongste dochter kon er met 20 maanden al op, mn oudste durfde pas met 2.5 jaar. De instap is laag, ze fietsen er makkelijk mee weg. Hij is niet zo duur. Ze kunnen er tot ruim 3.5 jaar op! Langer hoeft van mij ook niet, want vanaf die leeftijd ga je toch oefenen op een gewoon fietsje. Wij hebben er al jaren veel plezier van en gaan m straks ook weer gebruiken voor het 3e kindje dat op komst is!
 
Ik denk dat dat vooral budget afhankelijk is. Wij hebben een trybike. Eerst als driewieler en later als loopfiets. Wij zijn er heel blij mee!
 
Wij hebben een loopfiets van puky. Mooi en stevig. Heb hem via marktplaats gekocht met een paar krasjes, die komen er toch vanzelf wel op.
 
Terug
Bovenaan