loopfietsje tips en ervaringen gevraagd

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hoi allemaal,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Mijn zoontje wordt in December 3 jaar en we zijn op zoek naar een kado voor hem. Voor de sinterklaas krijgt hij al een houten trein.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Nu dachten wij voor zijn verjaardag aan een loopfietsje? Hij heeft al een loopmotor, dus is dit nog een toegevoegde waarde? En is hij al niet snel te oud voor zo n loopfietsje?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Alle tips zijn welkom! Ook tips voor een ander leuk kado! :)</p>
 
Wij hebben de loopfiets van wishbone, die kun je verstellen qua hoogte en het stuur kan niet omklappen. Een fijne loopfiets. Mijn zoon heeft er veel op gefietst en daardoor zijn balans leren houden. Hij fiets daardoor op een gewone fiets zonder zijwieltjes sinds hij 3 jaar en 5 maanden is.
Dus ja, als cadeau voor een derde jaar vind ik het zelf wat laat. Hij is nu 3 jaar en 8 maanden en de loopfiets staat inmiddels op de hoogste stand. Aan de andere kant ben ik erg voor een loopfiets, vanwege dat evenwicht. 
Kortom, ik ben super blij met zijn wishbone, naar zou deze vanwege de prijs niet aanschaffen voor een 3e verjaardag. Ze zijn best duur. Dan zou ik een goedkopere kopen. 
 
Wij hebben de fase van zijwieltjes overgeslagen, ik denk dankzij de loopfiets. Balans houden is meen ik het moeilijkste van fietsen. Ik zou dus eerder voor een loopfiets gaan en daarna een gewone fiets zonder zijwieltjes. Maar gezien zijn leeftijd dus wel een goedkope loopfiets omdat hij er denk ik snel uit is. Keuze is heel persoonlijk. 
 
Hier hebben ze ook altijd veel plezier gehad met hun loopfietsjes. En inderdaad super goed voor hun evenwicht, waar we hier ook de zijwieltjes konden overslaan.
 
Prijskiller heeft ook veel leuke loopfietsjes. Onze jongste van 2 raced daar Nu ook op rond. 
 
Terug
Bovenaan