Loopfietsje

<p>Hoi! Ik wil in december graag mijn kindje een loopfietsje cadeau geven. Nu zag ik dat veloretti hele mooie had, maar heeft iemand ervaringen met (loop)fietsen van hun? Of andere tips? <br /><br /></p><p>alvast bedankt! </p>
 
wij hebben ons zoontje de tricycle gegeven voor zijn 1e verjaardag, hij is nu 17 maanden en kan er bijna op op de laagste stand. Verder vinden wij het een erg stevig model en er super leuk uitzien maar verdere ervaringen hebben we nog niet. Hadden gehoopt dat hij er al sneller op kon haha.
 
Wij hebben  er 1 van wishbone bike.  Gegeven voor dr 1e verjaardag en ze kon er ook al snel op. Nu is ze bijna 2,5 en vindt het nog steeds super leuk. Het 3e wiel kan er nu pas bijna af denk ik. 
 
Wij hebben er een van bandits en angels. Erg goed fietsje. Mn dochter kreeg m voor haar 2e verjaardag. Ze kon er pad goed op fietsen toen ze 2.5 was, eerder had ze écht het evenwicht nog niet. 
Dus t is wel belangrijk hoe oud je kindje is. Tot 2.5 jaar heb je er echt nog één met 3 wielen nodig. Is je kindje nog maar 1 jaar? Dan zou ik zeker nog geen loopfiets met 2 wielen kopen,dan staat ie nog ruim een jaar in de kast...
 
Wij hebben er een van bandits en angels. Erg goed fietsje. Mn dochter kreeg m voor haar 2e verjaardag. Ze kon er pad goed op fietsen toen ze 2.5 was, eerder had ze écht het evenwicht nog niet. 
Dus t is wel belangrijk hoe oud je kindje is. Tot 2.5 jaar heb je er echt nog één met 3 wielen nodig. Is je kindje nog maar 1 jaar? Dan zou ik zeker nog geen loopfiets met 2 wielen kopen,dan staat ie nog ruim een jaar in de kast...
 
Wij hebben de trybike. Vanaf 16 maanden kon hij er op met 3 wielen. Nu is hij 2 jaar en 3 maanden en fietst met 2 wielen. Het kan dus wel eerder dan 2,5 ?
Trybike is een hele degelijke fiets en heel makkelijk inelkaar te zetten en om te bouwen van 3 naar 2 wieler. Je hebt ze in verschillende kleuren. Mooie retrokleuren!
 
Wij hebben ook een trybike. Bevalt erg goed! Kan jaren mee, omdat het fietsje mee kan groeien. Ons zoontje kon erop toen hij 19 maanden was, maar hij is ook klein van stuk. 
Nu is hij bijna 2 en gaat als een speer!
 
Ik heb de veloretti, de driewieler. Hij is wel hoog. De trybike is wat lager. Mijn man heeft de veloretti wat verlaagd met wat handigheid, maar dat is wel een nadeel. Ik had ook een houten van angels and bandits maar die was erg klein en instabiel. De luchtbanden zijn een echte pre! 
 
Terug
Bovenaan