loopfietsje

A

Anoniem

Guest
Mijn schoonzus kondigd al maanden aan dat Stijn een “echt loopfietsje” krijgt als hij 1 wordt. Nav van het verjaarscadeau topic heb maar eens opgezocht wat ze toch bedoeld met “echt”... nou, hartstikke leuk maa wel een beetje moeilijk nog voor Stijn:

http://www.joad-toys.nl/  

Hey,

Het ziet er wel leuk uit, maar ik weet niet of het zo praktisch is. Ze moeten goed hun evenwicht bewaren om hiermee te kunnen lopen.

Dean krijgt een gewone loopauto waar hij op kan zitten. Zo een:

Groetjes,
Nelly.

Jah, dat vind ik voor nu ook veel leuker... maar ja hè, schoonzussen  ... Zoals iemand anders al schreef is het wel leuk iets te krijgen waar ze later wat aan hebben.

Hiya Momma's

Joh Esther, dat is een gave loop bakfiets!!! staat die ergens op een website? Die wil ik ook wel :)

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Stoere loop-bakfiets! En ook erg gaaf die loop-auto! Onze dochter heeft net een heel mooi loop-wagentje gekregen (ze is nog niet jarig maar doet soms al aanstalten om te gaan lopen) en zal waarschijnlijk van opa en oma voor haar verjaardag
een wheelybug krijgen. Ik ben helaas niet goed in plaatjes plakken maar Wheelybug heeft een leuke site: www.wheelybug.nl
Groetjes!

Die met die Sesamstraatfiguurtjes vind ik wel helemaal super. Ok, voor een 1 jarige nog niet helemaal geschikt, maar als ik kijk hoe snel het eerst jaar al is gegaan, dan duurt het ook maar even voordat ze 'm wel kunnen gebruiken.

Groetjes,
Ellen mv Julian

delano krijgt as zondag deze...zijn grote broer de cars "gek" kon er al niet vanaf blijven hihi

liefs kim

Terug
Bovenaan