loopoor geen koorts/pijn

Ons dochtertje heeft nu al voor de 2e of 3e keer een soort van loopoor.
Er zit wat viezigheid op haar oortje en er komt een vieze lucht uit!
Een oorontsteking is het volgens mij niet want ze heeft geen pijn of koorts en is gewoon goed fit.
Maar wat is het dan wel?
Zou het van water kunnen komen wat tijdens het badje in haar oortje komt,of eczeem ofzo?
Iemand ervaring hiermee??
 
Mijn zoontje heeft regelmatig eczeem in zijn gehoorgang. Dan ruikt het ook niet fris en komt er idd een beetje viezigheid uit. Daarna krijgt hij altijd een oorontsteking! Dus hou het goed in de gaten, en ga zodra je het niet vertrouwd naar je huisarts. Je kan een oorontsteking beter voor zijn! bah! Ik heb een kormoonzalf in de vorm van oordruppels. Nou moet ik er wel bij zeggen dat zijn zoon van tot tot teen onder de eczeem zit hoor!

Succes ermee!
 
hmmm dat heeft Thijmen ook heel vaak en dat wordt vrijwel altijd oorontsteking.
en als ie niet helemaal weg gaat, krijg je steeds weer een loop oor.
misschien toch maar even doktertje doen....

Succes!
 
Pppff lees mijn stukje even terug en zie wel heeeel veel spelfouten! Sorry! Was met een half oog op mijn zoontje gericht, hoop dat jullie er nog wat van kunnen maken! hahaha.

Kaatje, gaat het inmiddels al wat beter? Of wordt het erger?

Groetjes
 
Nee is nu weer over.
Ik heb het idee dat het door badwater komt wat in haar oor komt ofzo
Ze heeft verder op haar huid geen eczeem dus weet niet of het dat is.
Als het weer is ga ik ermee naar de dokter of vraag het de volgende keer op het consultatieburo.
maar als het een ontsteking zou zijn moet ze toch pijn/koorts hebben en ziek zijn???
 
Allebei mijn kinderen hebben dit ook regelmatig... Maar pas 1 keer een oorontsteking gehad. Meestal is het wel als de weerstand wat lager is door een verkoudheidje, maar echt ontsteking wordt het hier dus niet!

Misschien is het wel erfelijk, want ik heb er ook snel last van, dat ik iets voel lopen in mn oor. Maar ook ik heb nog nooit oorontsteking gehad!!!

Het hoeft dus niets te zijn, maar houdt het wel goed in de gate hoor. Die ene keer dat het dus wel oorontsteking was, was mn dochterje zo ontzettende ziek. Echt niet leuk....
 
Terug
Bovenaan