loopstoel

hee dames

zitten jullie kinderen al in de loopstoel??
wij hebben vandaag de loopstoel voor caithlyn gekocht en ze heeft er dus ook meteen in gezeten (15minuten) en ze vond het geweldig werd zelfs ff boos toen ik haar er uit haalde.

tis ook een hele leuke stoel hij kan op 3standen er zit veel op het speeld muziekjes hihi die gewone vond ik zooo saaaiiiiii dan maar iets meer geld uit geven haha

nou doei

hey girl.

het cb gaf mij de tip om te wachten totdat je kindje zelfstandig kan zitten.
moet zeggen dat toen ik het stoeltje kreeg, ik nathalia er ook gelijk in heb gezet. maar dat was 1 malig, nu staat hij voorlopig nog even op zolder.
komt vanzelf wel, ze worden al zo snel groot vind ik.

nathalia wilt nog steeds staan.
toch wil ik er echt mee uitkijken. ben zo bang dat ze dalijk zo'n heup broekje aan moet.
k probeer het dus zo veel mogenlijk tegen te houden.

oooh, wat groeien ze toch snel he?

verder alles goed met je?

hier wel hoor.
nathalia krijgt vanavond voor het eerst witlof met aardappelen. ( lekker met de pot meeeten)
ben benieuwd hoe ze het vind hahahaha.

dikke kus daar aan iedereen.

xxxxxx do

Hoi,

Ik kreeg de tip van mn fisio dat als je kind nog niet zelfstandig kan staan je dit niet moet forseren.
Heel veel kinderen die op die manier zijn gemotiveerd (ook op schoot laten staan) zijn teenlopers geworden, niet op de platte voet als je begrijpt wat ik bedoel.
En dat is heel moeilijk af te leren bij een fisio.
Dit is geen verwijt, meer een nieuwtje wat ik door wil geven.
Ziet er wel leuk uit trouwens!

Liefs Reneke

Hoi
Wij gaan niet voor de loopstoel, onze dochter had een heupdysplasi en zij mocht het zo ie zo niet .
Onze zoon heeft gelukkig geen displasi maar nog gaan wij niet voor de loopstoel omdat hij gaat lopen als hij er qua ontwikkeling aan toe is en om te voorkomen dat hij ook een dysplasie krijgt.

Ik veroordeel niemand maar Nick gaat dus niet in de loopstoel om bovenstaande redenen.

Groetjs M.L

Terug
Bovenaan