Loopstoel

Gebruiken jullie ook een loopstoeltje?

Wij sinds deze week. Eerder kwam Stan nog niet met zijn voetjes aan de grond (plat), dus hebben we het nog ff uitgesteld. Hij word maandag 7 maanden, vond ik eigenlijk ook wel een prima leeftijd om hem af en toe eens 1 min erin te zetten.

Binnen twee dagen had hij door dat hij erin kon lopen. Vooruit, achteruit en wiegend naar de zijkanten hihi.

liefs

Hoi
Ja we gebruiken al geruime tijd een loopstoeltje.
Ze gaat dr zo nu en dan ff in.
Ni te lang..
Ze vind t fantastisch.holt naar de hond toe,echt leuk.
Maandag word dj ook zeven maand.
Vandaag ook ff eens geprobeerd in de kinderstoel.alleen ze zakt dr nog een klein beetje door,ff nog wat veranderen,maar echt ideaal.
liefs

Ah wij hebben het andersom haha.

Stan zit al zeker 2 maanden in de kinderstoel (zelfstandig hihi), maar hij kan ook op de grond enz zelf blijven zitten.

Hij was alleen nog te kort voor die loopstoel. Nu gaat hij met beide voetjes op de grond!

Hij heeft wel wat nieuws sinds een paar dagen! Op de buik rollen in bed.... met slaapzak en al (die ik altijd instop onderaan het voeteneinde).... en ja.... dan is meneer wakker he, en huilen want op zijn buik vind hij niet very nice!

liefs

ha,

Die van mij nog niet in een loopstoel.
Ik hoorde dat dat heel slecht was???(geen idee wat je tegenwoordig allemaal moet geloven...)

In de kinderstoel heel even maar op een gegeven wordt het te "zwaar"en dan zakt ze wat door..

@ sens, nee je moet zo'n jonge baby ook niet lang erin zetten.... das logisch.

Supergoed is het volgens mij inderdaad niet.

Maar hij vind het enig!! En gaat er ook niet langer dan 10 min in hoor. 2 of 3 keer per dag ongeveer.

@ T: hij liep 1 dag ook alleen maar achteruit hihi, dag erna achteruit en zijkanten, en nu vooral vooruit.

liefs

Terug
Bovenaan