loopstoel

goedendag mama's

ik zou graag eens iets willen weten.
hoe denken jullie over een loopstoel. hij mag al gebruikt worden vanaf 6 maanden. maar er word heel vaak gezegd dat het slecht voor de heupen is.
nou vraag ik mij af of dit wel echt bewezen is?
en dan denk ik: en die buik en rug dragers dan. dan zitten je heupen op dezelfde manier dan zouden die dingen toch ook slecht moeten zijn lijkt mij.

groetjes

Hoi,

Ik ga straks wel een loopstoel kopen voor mijn kleine, lijkt mij ook wel goed voor ontwikkeling en de kleine heeft dan wat meer vrijheid.

Op het moment heb ik nu een jumperoo voor mijn kleine, eigen pas vanaf 6 maand, maar dat is ook heel leuk voor de kleine, en ook goed voor de ontwikkeling. hij springt alle kanten op in dat ding. Echt heel leuk om te zien.

dank je voor je reactie. ik heb een babybouncer. mogen ze in vanaf 6 maanden. dan zitten ze in het midden en om hem heen zitten allemaal speeltjes en hij kan ook ronddraaien daar in naar de andere speeltjes toe

hey hey

wijhebben al een loopstoeltje voor de kleine.
en dat gaat erg goed moet ikzeggen de eerste keer dat hij der in zat zat hij om zich heen te kijken en toen hij eenmaal door had dat hij kon rijden was het hek van de dam!!! eerst naar achteren de hele woonkamer door... en nu ook naar voor en zelfs opzij hij komt zo wel waar hij wezen moet!!. hij is van 12 mei.

of het slecht is... tja ik heb geen id ik heb een zoon van 12 jaar en een zoon van 10 die hebben ook alle twee in een loopstoeltje gezeten.(niet heledagen uiteraard)
die hebben daar ook heel veel lol in gehad en liepen alle twee op hun eerste verjaardag zelfstandig.
en nooit geen last gehad van heupen of wat dan ook.
als jij het gewoon beperkt en de kleine geen uur laat zitten kan het volgens mij geen kwaad.
ik zeg altijd maar... ga op je gevoel af!! doe wat jij denk dat je kind aan kan en goed voor hem/haar is!!

liefs Shirl.

dank je wel voor je reactie.
mijn zoon zat de eerste keer ook maar omzich heen te kijken. en toen inderdaad ook achteruit hahaha. en nu gaat hij de hele kamer door en kan hij voor uit achteruit en naar opzij. moet hem goed in de gaten houden want van de week trok hij me alles van de tafel af. meestal na een kwartiertje begint hij zelf te huilen dat hij er zelf geen zin meer in heb.

hallo :)

Mijn zoontje is ook van 12 mei en hij zit af en toe al even in de kinderstoel (stokke triptrap) terwijl hij nog niet zelfstandig zit, maar hij vind het heel leuk en na een kwartier is ie het weer zat
ik denk dat je hem gewoon in de gaten moet houden en hij geeft zelf ook wel aan wanneer het te veel word inderdaad :)

Terug
Bovenaan