loopstoeltje wel of niet

ik twijfel of ik voor pascal wel of niet een loopstoeltje zal aanschaffen.
door de 1 wordt het sterk ontraden omdat ze een verkeerde looptechniek kunnen aanleren. een ander zweert erbij.
pascal vind het heerlijk om contact te maken aan de grond met zijn voetjes. hoe huilerig hij ook is, zo gauw we hem optillen en met de voetjes op de grond zetten is hij helemaal blij.
het lopen lukt hem absoluut nog niet, doet ook nog geen poging tot staan.
Zou het echt zo verkeerd zijn?? het is ook maar voor de periode tot hij zelf pogingen gaat doen.
dan houdt het op met de loopstoel.
wat denken jullie???

weet dat sommigen het afraden maar ik heb het altijd gebruikt bij al mn kids ook nu loopt antonio of eigenlijk racet hij het huis ermee rond en heb nooit iets raars aan het lopen vanmn kids ontdekt. denk dat je vooral moet doen wat je gevoel je zegt

ethans kinderarts en kinderfysiotherapeut raden het erg sterk af ze leren verkeerd lopen..

Hier geen loopstoel een aantal keer per dag loop ik met ethan een stukje buiten of binnen en dan is hij helemaal happy

pascal kan zelf nog niet staan of lopen. maar beleeft er veel blijheid uit het contact met de voeten aan de grond.
met hem buiten lopen gaat dus niet op hier.
vandaar dat ik dacht dat de loopstoel misschien een optie is.

wij hebben ook een loopstoel gehad staat nu ff boven ivm met de kerstboom maar het is ideaal hoor!
Jochem kan ook nog niet echt vooruit maar beleefd zoveel plezier aan dat ding en het vooruit komen!!!
Ik zou het doen hoor!
Hoe was het op het cb?

Wij hebben ook een loopstoel. En alicia zat er al vanaf 6 maand in. En een plezier heeft ze elke dag weer met open trekken van kastjes en spullen van tafel pakken maar vooral van tegen iemand of de honden aanrijden...

Jammer genoeg kan ze er niet meer in. Deze week is een wieltje afgebroken.. omdat alicia altijd als ze iets laat vallen voorover hangt om te kijken waar het is. En ik vind het gevaarlijk om dan de loopstoel te gebruiken

Terug
Bovenaan