Loopstoeltje

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames

Heb een vraagje over een loop stoel. Wie heeft er een en wat is jullie ervaring.
De meningen hier op internet zijn er   verdeeld over een loop stoel. De een zegt dat hetslecht is de ander niet. Ik snap natuurlijk ook dat je je kind er niet de hele dag moet inzetten maar af en toe 10 minuutjes. Laurens is nu 6 mnd en wil niets anders dan staan.

Nou hoor graag jullie mening en ervaring

Groetjes aanegien

Laura vindt het erg leuk, komt alleen nog niet voor of achteruit.... af en toe 10 minuten kan geen kwaad lijkt me, maar wel met mate....

Wij beginnen er niet aan, maar dat is voornamelijk omdat ik geen zin heb in al die deuken/krassen langs mijn meubels en deurkozijnen door dat hij dan overal tegen aan botst. (ik weet het, we zullen er niet aan ontkomen, want het zal later ook wel eens met speelgoed tegen mijn meubels slaan.... maar met zo'n stoel  vraag je er om)  
En ik geloof ook wel dat het geen kwaad kan als je kind er even in zit (zo'n 10 min.) Maar om daarvoor zo'n stoeltje aan te schaffen... nee.

Lien

Volgens mij is even inderdaad niet zo erg. Het enige waar je wel  mee op moet passen als ze straks van de ene hoek van de andere hoek van de kamer gaan "lopen". Als ze zo jong zijn doen ze namelijk indrukken op die ze helemaal nog niet aan toe zijn. Dus zo lang je het bij even houdt en ze gewoon op haar plekje blijft is er niets aan de hand.

Groetjes,

Jessica

hai,

heb zelf geen ervaring met de loopstoel. Mijn oudste dochtertje heeft er nooit eentje gehad. Ik wil er ook geen een. Vind ze helemaal leuk om te zien, maar ik heb een parketvloer en wanneer ik zo'n stoeltje in de kamer zet gaat mijn vloer eraan. Dat wil ik dus niet.

Verder ben ik heel makkelijk hoor! Maar mijn vloer is heilig zeg maar. Daarnaast denk ik niet dat het kwaad kan wanneer je je kindje 10 min. erin laat zitten, maar langer niet want het is dacht ik niet zo goed voor de heupjes.

Mijn neefje zat hele dagen in dat ding, waardoor hij pas heel laat ging kruipen en lopen. Dat vindt ik dan ook zonde. Maar hij zat er dan ook echt vreselijk veel in.

Succes,
groetjes Veronique

Terug
Bovenaan