Loopstoeltje

A

Anoniem

Guest
Ik overweeg om een loopstoeltje aan te schaffen.
Alleen vanaf welke leeftijd kan je die gebruiken?
En ik heb ook gehoord dat het niet goed is voor de heupjes...dus ja ik twijfel nog een beetje.
Het lijkt me namelijk wel leuk dat ze zelf alles een beetje kan gaan verkennen.

Groetjes Linda

geen idee vanaf welke leeftijd dat kan. Ik zelf vind het juist wel lekker dat die kleine zijn bewegingsvrijheid nog enigszins is beperkt .. hij tijgert op zijn buikje wat in het rond en komt daarmee in z'n achteruit al best ver, maar van mij mag het echte rondbanjeren nog best effe wachten. T gaat al zooooo snel!

groetjes
Mie

wij hebben er ook een gekocht heb ook zitten twijfelen maar  jayden is zo ongeduldig hij wil het liefs lopen maar  dat gaat niet met 6 maanden  hij vind het helemaal geweldig sinds dinsdag loopt die er ook echt mee ik let wel op dat die er niet te lang in zit  

hij kan nu gewoon zelf wat meer uit de weg

ze zijn er voor verschillende leeftijden je hebt ze geloof ik vanaf 6 maanden maar ook vanaf 8 maanden wat het verschil is weet ik niet die van ons is vanaf 7 tot 8 maanden maar hij zit er prima in  

groetjes sil  

hoi

ik persoonlijk ben niet vanplan om z'n loopstoeltje te nemen
ik heb gehoord dat als je ze lang in z'n stoeltje laat lopen ze dan de verkeerde spieren leren gebruiken om dan goed te kunnen lopen
dus ik moet geen loopstoeltje hebben maar dat is voor iedereen persoonlijk ik vind het geweldig om het nu te laten kruipen

groetjes

Hoi,

Ik was het dus ook niet van plan.
En nu heeft het ook geen nut meer.. hahaha
Maar ik vind het dus ook niet verstandig, maar da's ook een persoonlijke mening.

Maar als je er dus wel 1 aanschaft is het dus idd belangrijk dat je dat niet telang doet.

Groetjes Debby mv B'Elanna

De meningen zijn hier erg over verdeeld; het zou niet goed voor de heupjes zijn of je creëert een tenenloper. Ook wordt er gezegd dat je kindje dan op een niveau komt waar het nog niet aan toe is.
Maar wat iedereen doet, moet hij/zij zelf weten.
De eerste heeft er wel 1 gehad en vond het geweldig.   Chloë heeft een heupafwijking, dus bij haar durf ik het risico echt niet te nemen.
Maar als je het doet, zou ik het idd niet langer dan een kwartier achter elkaar doen.
Sil

Nee dat klopt...je mag het maar max een half uur per dag doen.
Maar ik ben er ook nog niet overuit hoor,
ik denk eerder dat ik het niet doe dan wel....

Groetjes Linda

hoi,

dinand heeft ook een loopstoeltje, hij heeft er heel veel plezier van, hij zit er niet heel veel in, de meningen zijn idd heel erg verdeeld erover, mijn dochter heeft er ook een gehad, ze heeft daar niets aan over gehouden en liep zelf met 9 mnd. los, ik denk dat iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt, als dat niet het geval is zou ik het niet doen,

groetjes susanne

Terug
Bovenaan