Loopt eruit na ZI

<p>Hallo!</p><p>Wij doen soms zelfinsiminatie als het door de 'druk' niet lukt. Nu vroeg ik mij af of te hoeveelheid sperma wat eruit valt gelijk, zal zijn zodra je het 'normaal' doet. We gebruiken 10ml spuitje en na het insemineren blijf ik ook even liggen, maar zodra ik naar het toilet gaat, valt het het weer uit. Dat heb ik ook altijd na de seks, alleen ik vroeg mij af of dat dat geen kwaad kan bij insemineren en dat dat dus hetzelfde effect heeft bij seks.</p>
 
Ik bleef 10-15 min liggen echt met mijn benen in de lucht, dan liep er aanzienlijk minder uit maar zelfs dan kwam er gewoon altijd wat uit, dat zal bij inseminatie en seks uit geen verschil maken gok ik
 
 [quote quote=10547861]Ik bleef 10-15 min liggen echt met mijn benen in de lucht, dan liep er aanzienlijk minder uit maar zelfs dan kwam er gewoon altijd wat uit, dat zal bij inseminatie en seks uit geen verschil maken gok ik[/quote]
En een positieve ervaring mee gehad? (Dus zwanger:)?
 
Ik bleef helemaal niet liggen met mijn benen in de lucht en er "viel" ook altijd iets uit. En toch ben ik nu zwanger ? Ik lees ook wisselende verhalen of blijven liggen zin heeft of niet. Maar het kan dus zeker wel als je niet blijft liggen!
 
Ik heb ZI en IUI gedaan en er loopt altijd wat uit. In het ziekenhuis zeiden ze dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken omdat er altijd voldoende achter blijft. Daarnaast heeft onderzoek niet aangetoond dat een kwartiertje blijven liggen je kansen op zwamgerschap groter maakt dan met direct opstaan. 
Oudste is van IUI6 en jongste van IUI3 in combinatie met ZI. 
 
Hier altijd direct na seks opgestaan en alles eruit laten lopen op het toilet. Beide keren snel zwanger en 1x door mijn spiraal heen. Dus hoe dan ook, dat zou geen reden moet zijn om het niet te laten lukken. 
 
Terug
Bovenaan