Loopt IUI 4 toch goed af?

Hey meiden,

Deze cyclus dus een behoorlijkedomper gehad, omdat ivf 1 werd veranderd in IUI 4.
Dit keer wilde ik wel veel gaan testen om te kijken wanneer de pregnyl is verdwenen. D vorige keer duurde het bij mij langer dan dat de arts aangaf, vandaar.
Ik heb inmiddels al 4 dagen lang elke ochtend een testje gedaan met elke dag ongeveer dezelfde kleur teststreep. Vnmorgen liep het even verkeerd doordat ik vannacht heel veel moest plassen. Daarnet dus nog een testje gedaan en deze lijkt wel donkerder dan de voorgaande testen!

Ik hoop dat ik mezelf niet aan het gek maken ben!
Morgen weer een testje en dan zaterdagochtend pas.

Spannend!

Liefs Daisy

Hoi Daisy,
Ik zal heel hard voor je duimen, want het is je van harte gegund meid.
Hier zijn de duivels weer zo goed als weg gelukkig.
Ik hou het forum goed in de gaten naar nieuws van je.
Heel veel succes met jullie spannende periode.

xxxx pxdt44

Ja, het wordt nu wel heel erg spannend! Zo dichtbij ben ik nog nooit geweest!

Voor jou gelukkig dat de duivels weer weg zijn. Op naar de volgende ronde en dat het geluk ook jou dit keer toe mag lachen!

Liefs Daisy

Ik heb inmiddels bijna 2 flesjes Agnus Castus op, en heb laatst de tabletten ervan gehaald. Dus maar zien hoe dat gaat.

Mij berichtje is toenstraks niet geplaatst zie ik nu net...
Dan nog een keertje :)

Het is echt balen als je eerste IVF over moet gaan in een iui...heb het zelf ook gehad was voor de vakantie onze eerste IVF en toen groeide me eitjes niet goed...dus moesten we voor de 7de keer een iui ondergaan... Beter iets dan helemaal niets.. Maar toch blijft dat niet leuk!

Ik hoop voor jullie dat de iui wel gelukt is en dat je test je niet voor de gek houd.. Meid ik zal voor je duimen...men laat weten hoe het gaat met testen!!

Xxxx brenie

Ha Brenie,

De test van daarnet was net weer ff lichter dan die van gistermiddag. Weer dezelfde kleur als alle andere testen van deze week.
Dus nog niets wijzer.... De pregnyl zou vandaag uit mijn lijf moeten zijn. Teminste, een waarde hebben van 10 eenheden. Dat is veel te weinig om door een test opgepikt te worden denk ik dan....

We gaan het zien!

Een paar maanden geleden was ik een week overtijd, de testen gaven negatief aan. Maar omdat mijn man voor zijn werk van huis was wilde ik het toch 100 % zeker weten of ik nu wel of niet zwanger was want dan wilde ik hem op een byzondere manier verrassen.
Ik heb toen naar het ziekenhuis gebeld en het verhaal uitgelegd ik kon niet gelijk langskomen om bloed te prikken en na een uur had ik de uitslag.
Dat was helaas negatief, maar in het bloed zien ze alles veel sneller en beter.
Dus misschien een optie dan ben je ook van al die ellendige spanningen af, en ik begin nu toch ook wel nieuwsgierig te worden. (haha)

Terug
Bovenaan