loos alarm

A

Anoniem

Guest
Haai iedereen,

Effe hier komen janken... Twee dagen geleden een 2de vage streep op 'n test, vandaag de eerste tekenen van mijn ongi... Shit, shit, shit,... ik ben dit zo kotsbeu...
Donderdag moest ik naar de gynaecoloog: en dan zit ik daar met mijn regels... Zou ik de afspraak moeten verezetten? Ik hoop dat jullie even tijd kunnen nemen om jullie gedacht te zeggen...
Verdorie,... ik begin steeds maar meer te denken dat er echt iets met me is...
Op naar ronde 12 dan maar,... maar ik heb het precies wel even gehad hoor...

Liefs,
Erika

Hoi Erika,

Jeetje wat vervelend zeg weer deze maand. Ik zou je afspraak bij de gynaecoloog zeker niet verzetten. Hoop dat ze je verder kunnen helpen en dat alles goed is. Ik loop al een jaar bij de gynaecoloog en help 8 hormoonbehandelingen gehad en nog niks, telkens weer balen!! Nu wacht ik op mijn NOD en dat is dinsdag. Veel sterkte en onze tijd komt echt wel al kun je je dat nu niet voorstellen.

Liefs Sindy

Hi Erika,

Dit is gewoon K..nieuws. Ik kan heel goed begrijpen dat je enorm baalt. Het is gewoon niet leuk. En op zo'n moment valt ook je wereld in elkaar weer. Ik ken het gevoel helemaal.
Omdat mijn ongi heel onregelmatig is, heb ik het geluk gehad dat ik al na ronde 6 naar de gyn kon. (zit nu in ronde 8).

Ik zou als ik jou was gewoon de afspraak door laten gaan. Je hebt er echt veel aan hoor. En ik weet wel dat ze toen bij mij onderzoeken hebben gedaan toen ik wel ongi was en niet ongi was. Schijnbaar konden ze dan dingen zien en met elkaar vergelijken.

Tevens moest ik bloed laten prikken als ik ongi was, omdat er dan een bepaald hormoon in je lichaam zit en dat moeten ze testen.

Dus ik zou toch gaan donderdag. Ga je alleen of gaat je partner mee??? (bij mij is hij meegegaan en dat vond ik erg fijn. Ook de gyn vond dat prettig omdat ze vast dingen aan hem kon vragen).

Je gevoel kan ik helemaal begrijpen, ik wou dat ik dat bij je weg kon halen.

Ik kan nu alleen voor je gaan duimen en duimen en duimen.
Ik ga donderdag aan je denken.
Laat even weten hoe het is geweest.

Een hele dikke knuffel Flower

Hoi Flower,

Mijn vriend gaat mee, hij stelde het al zelf voor... de schat.
Ik ben er gewoon niet goed van, die resem van emoties die je steeds moet doorstaan bij een tegenslag. Ik ben vrij positief ingesteld, maar toch, ik moet mezelf dan zo hard opkrikken... Je berichtje heeft me heel goed gedaan, mercikes,...

Liefs Erika

Ook al ben je positief ingesteld, het is telkens weer een grote teleurstelling en dat doet pijn.
Ik weet nog wel dat Ank (zit nu bij het Maartforum) me belde en zei dat ze zwanger is. Ik ben kei blij voor haar.... maar toch toen ik de telefoon neerlegde begon ik kei hard te huilen. Echt zo van: Waarom zij wel en ik niet. Stom natuurlijk dat je zo gaat denken, maar iets breekt er dan in je.
Ik ben ook heel blij dat ik al zo vroeg terecht kon bij de gyn. Dat heeft me weer een heleboel vertrouwen gegeven.
Mag ik vragen hoe oud je bent??
Ik ben 26

hai Erika
ook ik weet goed hoe je je nu voelt.
ik heb de laatste 4 maanden een positieve test en dan na een paar dagen wordt ik toch ongi. balen balen balen!!
ik moet volgende week donderdag naar de gynaecoloog. ik zal voor je duimen.
laat je effe weten hoe t is gegaan??
ik denk aan je..
groetjes eefje.

Jeetje wat naar voor je meis.. Ik zou gewoon naar de gyn gaan want dan kan je meteen al je vragen stellen! En eefje, jij ook veel succes bij de gyn.. dat lijkt me echt k*t als je iedere keer positief test en het dan toch mis gaat.

Groetjes Aurora
aurora.web-log.nl

Ja hoor,

Ik ben er 30, word er 31 in januari... 't Is gewoon zo rot, ik ben al een van de laatste van de vriendinnen... en laatst kreeg ik van mijn schoonmoeder die goedbedoelde opmerking van 'ja, je bent eigenlijk al wel te oud...', sommige mensen kunnen je soms zo'n pijn doen... en ik sta er dan altijd met mijn mond vol tanden bij... (terwijl ik anders best wel een grote mond kan opzetten als ik dat wil...)...

Liefs,
Erika

Terug
Bovenaan