loos alarm

Gisteren ben ik 2uur in het ziekenhuis geweest. Ik dacht dat de bevalling begonnen was en aangezien we een half uur moeten rijden en de vorige bevallingen heel snel zijn gegaan, mochten we direct komen. Maar...helaas we konden om 22.30 weer naar huis, geen wee/ harde buik meer te bekennen.
Voel me eigen nu echt heel rot en in de steek gelaten door mijn lichaam. zo onzeker nu allemaal.
Volgende week wordt ik ingeleid, maar ik vind het fijner als het uit zichzelf begint. Maar zo zie je, je hebt er niks over te zeggen

He meid,wat vervelend voor je zeg!is zeker te hopen dat de kindjes uit zichzelf komen.mn zus heeft het ook eens gehad en kon toen ook weer naar huis.lijk me zo balen.
succes en sterkte
liefs jootje

He wat balen, ik weet nu uit ervaring dat als je je eenmaal klaarmaakt om naar het zkh te gaan, je er ook een beetje op instelt dat het komen gaat of dat het snel komen gaat. Nou meid, heel veel succes en wie weet zet het nu gauw door!

He mamamar, dat ik een domper, raar he hoe je lichaam een spelletje met je speelt. Volgende keer beter, was gewoon een valse start.
Hoop voor je dat het gauw begint, en doorpakt.

liefs

Zooow hey, dat is jammer....

Kan me goed voorstellen dat je erg teleurgesteld bent.

Ik hbe 2 keer voorweeen gehad, en kon wel een gat in de lucht springen, maar ook iedere keer weer weggetrokken. Toen was iok ook niet te genieten,,,,

Ik hoop voor je dat de bevalling snel komt!!! Op een natuurlijke wijze.

DUIM ook voor mij, anders word ik ok volgende week ingeleid :(

LIEFS

Hoi Heppy,
word jij dan volgende week al ingeleid als er nog niks is?bij ons doen ze dat echt pas bij 42 weken.strippen al wel bij 40 weken als er tenminste ontsluiting is.
liefs jootje

Hey,
Wat ontzettend vervelend voor je! Begrijp helemaal dat je teleurgesteld bent en je rot voelt! Ik hoop voor je dat het alsnog snel uit zichzelf gaat beginnen..
Het blijft spannend he. Maar het gaat helemaal goedkomen, voor je het weet heb je je kleine in je armen (tja klinkt ook zo makkelijk he... dat wachten, helemaal nu voor jou, duurt zoooo lang!) Ik wens je veel succes en sterkte met wachten!
Liefs rosan

Terug
Bovenaan