Loos alarm

Net naar t,ziekenhuis geweest vruchtwater is nog niet gebroken ook nog geen gewone weeén wel indalingspyn met kleine is alles goed gelukkig dus afwachten maar weer kan byna niet meer lopen van pyn in m,n rug bekken billen

owww zooo balen!!!! sterkte met wachten! hoever ben je nu? ik moet maandag weer naar de gyn, hoop dat hij me wil strippen. was al wel allemaal verweekt en een kleine opening. ben dan 39 w 3 dgn. ben er ook zo verschrikkelijk klaar mee, met al die stomme voorweeen!

Ik ben maandag uitgerekend dus begint op te schieten maar zou zo bly zyn als de kleine er was heb ook zo,n last van bekken pyn was indalings pyn maar mag paramolletjes dat wil gelukkig wel helpen als ik dan lees dat andere al bevallen zyn denk ik ik wil ook zo graag dat dat achter de rug is maar we moeten weer wachten

Balen meid!!! Het duurt vast niet lang meer!! Ik ben pas 37 wkn, maak kan ook nagenoeg niet meer lopen. Mijn zoon werd nu geboren, maar k heb nu niet t idee dat onze dame al aanstalten maakt.

Ja is balen heb ook een paar vervelende dagen gehad dit vooral omdat de arts hadt beloofd afgelopen datum te prikken om in te leiden en achteraf weer een week wil wachten is balen t,leek ook of t,vrydagmiddag middag door ging zetten maar was dus loos alarm ben gistermorgen wel naar t,ziekenhuis geweest voor ctg scan van de kleine alles was ok dus k,mag bly zyn maar dat k,byna niet meer kan lopen ken ik niet hadt ik by m,n zoon niet die was 12 dagen over tyd heb s,morgens toen nog op de fiets boodschappen gedaan voor dat de bevalling begon voor jou ook te hopen dat de bevalling gauw begint zal zo bly zyn als t,er is om van de mankementen af te zyn maar ook omdat k,zo naar onze nieuwe kleine wurm verlang

Terug
Bovenaan