• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Lopen deze testen voldoende op?

IsaV

New member
Ik kan ze niet zien omdat ik irritatie pop-ups in mijn scherm krijg. Ik kan wel deels je vraag beantwoorden.

Je verwacht veel te veel van de testen. Oploop bestaat naar mijn mening niet. Iedere test meet op dat moment al dan niet hcg. Daarbij zie ik in ieder geval twee verschillende merken. Die kan je sowieso niet met elkaar vergelijken.

Als een van de testen positief is, dan stop je met testen en bel je je arts of verloskundige op voor het maken van een afspraak. Doorgaan met testen voorkomt geen miskraam maar voorspelt er ook geen. Hcg daalt pas zodra de miskraam een feit is. Stop dus met het jezelf onnodig in onzekerheid dompelen en bel dus je vk/arts.
 
Ow wat stom van die pop ups..
Oké dat is duidelijk dankjewel.
Het voelt misschien als wat schijn controle voor mezelf maar als het alsnog geen nut heeft dan kan ik dat maar beter goed in mijn hoofd prenten
 
Terug
Bovenaan