Lopen jullie al in zwangerschapskleding?

Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat alles zijn gangetje. Heb alleen soms al last van harde buiken en ben nog steeds ontzettend moe. Dus moet van de verloskundige een stapje terug doen.
Deze week loop ik voor het eerst ''fulltime'' in positiekleding. Mijn gewone kleding zat echt niet meer lekker, Mijn buik is dan ook flink aan het groeien de laatst tijd. Maar ben gek genoeg nog geen grammetje aangekomen...

Gr Sabine 18wk2d

Hey Sabine,

Ik ben deze zwangerschap nu 5 kg aangekomen, maar ik was net voor mijn zwangerschap 4kg afgevallen omdat ik behoorlijk ziek ben geweest. Dus eigenlijk telt dat niet mee. Ik voel me dus 1kg aangekomen.

Ik loop hier al vanaf de 9 weken al regelmatig in zwangerschapskleding, gewoon omdat het lekker zit. Niet alle broeken, sommigen gaan pas echt lekker zitten als ik wat verder ben. Maar mijn buik is ook best gegroeid, zonder echt aan te komen.

Het meeste kilo's komen pas aan het einde van de zwangerschap. Ik het laaste trimester (en zeker in de verlofperiode is mijn ervaring) groeit je buik enorm. En dat terwijl ik in mijn vorige zwangerschap maar 5kg in totaal ben aangekomen.

Gr. Tamara.

Hoi Sabine,

Ik ben nu 17 wk 2d zwanger en kan vanaf 10 wk al niet meer in gewone kleren. Loop dus ook al fulltime in zw. schapskleren :). Is ook leuk je zwangere buik te showen.

Groeide mijn vorige 2 zwangerschappen de 1e 2 trimesters ook het meest, mijn buik bleef daarna aardig stil staan. Beide keren ongv. 9 kg aangekomen. Nu qua kilo's bijna niks buik wel dus.

Gr. Marloes

Hoi hoi

Ik loop ook al sinds week 9 in positiekleding, heb sindsdien mn gewone broeken niet meer aangehad.
Wel soms nog mn gewone shirtjes, maar daar doe ik dan een buikband over als ze te kort zitten.

Ben nu ong. 3 kg aangekomen. Bij de vorige in totaal 12 kg.

Groetjes Daphne 18w

Hoi Allemaal,

Ik ben nu 17 weken en 4 dagen, en loop al een poosje met stiekjes aan mijn broek hahaha en nu sind een week of 3 continu in zwangerschapskleding.

Dit is mijn eerste kindje en bij tot nu toe 10 kilo aangekomen.

groetjes Anous

Hai,

Ik ben nu 17 weken zwanger en loop ook al een aantal weken in zwangerschapskleding. In het begin kon ik 'smorgens mijn broeken nog wel aan maar later op de dag begon het aardig pijn te doen. Nu dus heerlijk die zwangerschapsbroeken aan al is mijn buik nog niet volop aan het groeien het zit veel lekkerder. Kan niet wachten tot mijn buik wat voller wordt zodat ik de buikbanden die ik heb besteld kan gaan dragen.
Dit is mijn eerste zwangerschap en sta qua gewicht stil dus ben benieuwd wat het de komende weken gaat doen.
Groetjes Susan

hoi
ik ben bij 16 weken zwanger en ik loop sinds een maand met zwangerschap kleding voraal broeken .
mij n buik heel snel gegroeit dit maand .ik ben 2,5 kilo aangekomen .
Gr Huda

Hoi,

Ik loop vanaf week 9 al fulltime in positiekleding.
Mijn buik groeit echt ontzettend hard dit keer, maar dat is volgens de vk normaal bij een 3de kindje. Vooral 's avonds lijkt mijn buik al enorm.
Ik ben tot nu toe 6 kilo afgevallen. Tja, misselijk zijn heeft ook zo z'n voordelen ;-)
Nu ben ik bij de eerste 2 ook eerst afgevallen en daarna weer wat aangekomen, maar ben nu wel het meeste kwijt van alle 3.
Als ik het een beetje goed doe, hoop ik max die 6 verloren kilo's weer aan te komen, zodat ik op +0 eindig.
Ben bij de eerste (na het afvallen) 8 kilo aangekomen en bij de 2de 6 kilo. En dat was dan vooral veel vocht. Had op het laatst echt van die olifantenbenen, paste geen enkele schoen meer.
We zullen het zien deze keer.
Ik heb de andere keren uiteindelijk ook wel een flinke buik gehad. Heb steeds een zee aan vruchtwater.

Terug
Bovenaan