lopen lopen lopen

het is hier gedaan met de rust.
ik kwam alicia net ophalen bij oma en ze liet zomaar de tafel los en kwam zo naar me toe! dat deed ze al een tijd niet.
en ook bij haar jas aandoen liep ze ineens weg.
ze vind het geweldig!

maar ze heeft ook gevoeld dat het pijn kan doen.
meteen 2 tanden door de lip 1 onder en 1 boven. heeft een uur geduurd voor het bloedden stopte waarbij ze ook nog een bloedneus kreeg. (gelukkig was ik er zelf niet bij)

Goed zeg maar dacht ook dat ze al liep..

Ethan krijgt wel steeds meer zelfvertrouwen en staat onbewust zelfstandig als hij ingedachten of afgeleid is

Maar hij durft opeens wel achter de easy walker te lopen zelfs met 1hand mensen om ons heen zeggen wel dat het niet lang meer duurd als ze hem zien stappen maar ik personelijk zie het nog niet gebeuren (of zou ik het niet willen omdat het kleine er dan echt af is?!?!)

ja maar nog niet zo ;) en alleen als we haar op de voeten neer zette en af en toe ook vanaf de box. ze liep totdat ze het kruipen ontdekte en nu gaat het veel makkelijker dan kruipen en ze heeft er heel veel plezier in. uitdagen en dan gauw weg lopen

Wat goed dat ze nu al helemaal zelfstandig kan lopen! het baby-zijn is er nu denk wel van af.

Evy wilt sinds deze week aan één hand lopen, en ze loopt nu ook achter zo'n babywalker. Ben benieuwd wanneer ze zelfstandig gaat lopen. Zal in ieder geval geen maanden meer duren.

Terug
Bovenaan