Lopen, lopen, maar wel splinters...

A

Anoniem

Guest
Ilse wil niks anders dan lopen, lopen en nog eens lopen.

Gsiteren was ik bij mijn ouders en die hebben een vijver met daarom heen van die houten vlonders. Je voelt het al aankomen. Mijn moeder is bijna de hele middag gaan lopen met Ilse en toen ik naar huis ging had Ilse 5 splinters in haar voetjes .

Dom dom dom dat we er niet aan gedacht hebben en dat verwijt ik mezelf ook, maar Ilse was zo in haar nopjes. Ze heeft ook niks laten merken toen de splinters in haar voetjes kwamen.
Pas toen we de splinters eruit gingen halen was het natuurlijk brullen...en terecht!!!

Gelukkig is mijn vader huisarts en met een naaldje van een spuit (deze zijn heel scherp) kostte het niet zoveel moeite en pijn (!!!).

Ach arm meisje. Ik heb me de hele avond een slechte moeder gevoeld en nu laat ik Ilse niet meer buiten lopen zonder schoenen!!! (Hoewel het lopen op blote voeten beter is doet ze dat dan maar binnen)

Zo dat wilde ik even kwijt.

Liefs  (een onzorgvuldige en niet oplettende moeder) Jeske

Ps: Thuis ontdekte ik nog twee splinters, die gaan we er vanavond uit halen (mét een naaldje van een spuit) Arm meisje...

Oooh vervelend zeg. Snap ook dat je je er rot over voelt maar je bent echt geen slechte moeder. Dit had iedereen kunnen overkomen hoor! Dus maak je niet te druk.
Succes met de splintertjes eruit halen! En echt niet denken dat je een slechte moeder bent hoor.........
Je hebt gewoon een kei knappe meid en daar heb JIJ voor gezorgd!

Ahhhhh arme schat.
Je bent geen slechte moeder hé!!!
Ze had het immers wel naar haar zin

Yoëll is ook altijd heerlijk aan het spelen, zo kroop hij gister hard achter de kat aan. De kat rende onder de salontafeltjes en yoëll ook....... BOEM zo met zn hoofd tegen de tafel, een mega bult. Ach ze leren het met vallen en opstaan.

Pauline

Hoi Kirsten

Nee mijn man is geen leraar. Hoezo?

Hij werkt bij NXP software (voormalig Philips Software) voor mobiele telefoons.

Jeske

Ach gossie meid,je bent echt geen slechte moeder hoor.Je meisje is de wereld aan het ontdekken en onderweg kom je weleens iets naars tegen.Dat hou je niet tegen hoor.En ze heeft toch hartstikke veel lol.
Liefs Kitty en Tess.

Ken toevallig een leraar uit veldhoven die robert heet en in een vorige topic zei je de broer van rob...ik dacht misschien heb je het afgekort.
maar is dus niet zo!

Terug
Bovenaan